וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: אייל גולן יחל בעבודות שירות בבית אבות

24.9.2014 / 0:23

הזמר שהורשע בהעלמת הכנסות בסך מיליוני שקלים, יתייצב מדי יום לשבע שעות של עבודות שירות בבית אבות בראשון לציון, במשך ארבעה חודשים. גולן ישמש איש תחזוקה וילבש סרבל עבודה

הפרקליטות החליטה: לא יוגש כתב אישום נגד אייל גולן. דניאל בוק
ארבעה חודשי עבודות שירות כאיש תחזוקה. אייל גולן/דניאל בוק

הקריירה החדשה של אייל גולן: הזמר המפורסם יחל היום (רביעי) לשאת בעונש שנגזר עליו בגין העלמת הכנסות של מיליוני שקלים - ארבעה חודשי עבודות שירות בבית האבות הבולגרי בראשון לציון. גולן, שיתייצב בשעות הבוקר במשרדי הנהלת בית האבות, ישמש עוזר איש תחזוקה ועובד כללי בבית האבות ואף ילבש סרבל עבודה. גורם בשירות בתי הסוהר אישר את הפרטים.

במסגרת עבודות השירות שנגזרו על גולן, הזמר יעבוד מדי יום שבע וחצי שעות בבית האבות. העונש נקבע במסגרת עסקת טיעון שאליה הגיע עם פרקליטות מיסוי וכלכלה, לאחר שהורשע בהעלמת הכנסות בסך 2.6 מיליון שקלים ובניכוי חשבוניות מס פיקטיביות. לפני כמה חודשים גולן הודה במיוחס לו והורשע בעבירות מס.

מלבד עבודות השירות, אישר בית משפט השלום בתל אביב כי במסגרת הסדר הטיעון עם הזמר, יוטלו על גולן 15 חודשי מאסר על תנאי. כמו כן, על אמרגנו ומנהל הכספים של גולן נגזרו שמונה ותשעה חודשי מאסר בפועל, בהתאמה. חברת "ליאם הפקות" נקנסה ב-100 אלף שקלים, וזאת לאחר שהוחזר מלוא החוב לרשות המסים.

השופטת לימור מרגולין יחידי קבעה כי הסדר הטיעון מקל מדי, ובכל זאת אישרה אותו. גורם ברשות המסים מסר לוואלה! בחודש שעבר, לאחר קבלת הסדר הטיעון, כי ניתן היה להחמיר בעונשו של גולן. "לתחושתי, גובה הקנסות שגזר בית משפט על אייל גולן ומנהליו נמוך מדי", אמר.

עוד על אייל גולן והפרשה:
"אייל גולן צריך לחתל דיירים בבית אבות. לא לשיר להם"
פרשת עבירות המס: אייל גולן הודה - והורשע
מחאה בשדרות: "לבטל את הופעתו של אייל גולן ביום העצמאות"

(עדכון ראשון: 22:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully