וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבת ים: "המשטרה ביקרה בבית החשוד 3 פעמים"

22.9.2014 / 0:03

שכניו של החשוד ברצח סיפרו ש"לקח קשה את האובדן של אשתו" לפני שבועות אחדים, ו"מאז הכול השתנה". הם העידו על אלימות כלפי משפחתו, ושוטרים אף הגיעו לביתו. "השתכר והיו צעקות"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

האם ניתן היה למנוע את הרצח בבת ים? תושבי הבניין ברחוב כ"ט בנובמבר בעיר, שם נרצח אמש (ראשון) ויקטור מיקולסקי בדקירות סכין לפי החשד בידי אחד מהדיירים, סיפרו לוואלה! חדשות כי המשטרה הוזעקה למקום שלוש פעמים בימים האחרונים. זאת, לאחר שבני משפחתו של החשוד התלוננו על אלימות מצדו.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
לראשונה: חיזבאללה הפעיל בגבול סוריה מל"ט מפציץ
אישה הרה אכלה סושי בירושלים - והפילה את העובר
מורה לתלמידיה: "נסחו מכתב התאבדות"

לפי מה שידוע, החשוד ברצח התגורר בקומה החמישית של הבניין עם משפחתו ועם אמו. "אשתו נפטרה לפני כמה שבועות ממחלה קשה, ומאז הכול השתנה", העידה אחת השכנות. "הוא ישב בבית ושתה משקאות חריפים. הוא לא הציק לשכנים ולא פגע באף אחד מאתנו - אבל הוא כל הזמן הפך את הבית, ונשמעו משם צעקות", אמרה. היא סיפרה שבני המשפחה המורתעים מאותה אלימות קראו לשוטרים בשורת הזדמנויות והוסיפה שהיא "לא יודעת איך המשטרה טיפלה באירוע".

אותה שכנה ידעה לומר שהחשוד ברצח הוא חולה באפילפסיה, ושלפני כמה ימים הוא נפל במדרגות. "היה הרבה בלאגן, והגיע צוות של מד"א - אבל אחרי שהוא התאושש, הסתבר שאמו לא רוצה שהוא ייכנס לבית. היו צעקות והגיעו שוטרים. הם דיברו אתה ושכנעו אותה להכניסו הביתה", סיפרה שכנה אחרת.

אמש, בפתח ביתה של אותה שכנה התמוטט הנדקר, שהותקף לכאורה בידי אותו גבר - וזאת אחרי שהצליח בכוחותיו האחרונים לרדת שלוש קומות בבניין כשסכין נעוצה בחזהו. ממידע שיש כעת בידי המשטרה הנרצח אינו דייר בבניין, אלא מתגורר בסמיכות - וטרם נודע טיב היחסים שלו עם הרוצח. "אני לא מכירה את האיש שנדקר, ואני לא יודעת בדיוק מה המניע לרצח. אני יודעת שבחודש האחרון הוא (החשוד) פשוט התנהג מוזר. הוא לקח קשה מאוד את האובדן של אשתו", סיפרה השכנה.

קצין החקירות והמודיעין של מרחב איילון, סגן-ניצב רונן אבניאלי, אישר שהמשטרה הוזעקה כמה פעמים לאחר שהחשוד ברצח התמוטט בעבר עקב מחלתו, ושהיה צורך לסייע בטיפול בו. "אני לא יכול לקבוע אם היו אירועי אלימות. כרגע אין לנו תלונות על אירועי אלימות מצדו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חלופת מסרונים לפני הרצח

אבניאלי הוסיף וסיפר כי הנרצח התגורר במרחק של כמה רחובות, ושקודם לדקירות הקטלניות הייתה התקשרות ביניהם ואף חלופת מסרונים - שתוכנם נבדק כעת על ידי צוות החקירה. אף שפורסם מוקדם יותר כי החשד לעימות בין הצדדים הוא ריב על בלוני גז, במשטרה עדיין לא יודעים לקבוע אם זהו אכן הרקע לדקירה. מה שברור זה שבסמיכות לרצח הייתה דליפת גז בדירתו של החשוד ושהנושא נבדק על ידי החוקרים.

רצח בבת ים בעקבות ריב בין שכנים. ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
גופתו של הנרצח מוצאת מהבניין בבת ים/ניב אהרונסון

"ישבנו שבעה כשפתאום נכנס הבחור כשהוא כולו שטוף בדם ולעיני האבלים התמוטט", כך סיפרה אחת הדיירות בבניין שנתקלה בנדקר. לדבריה, הוא ירד מהקומה החמישית, שם לכאורה הותקף על ידי החשוד, והגיע לבית האבלים בקומה השנייה שבו יושבים שבעה על מותו של בעל הדירה. "זה היה רגע מאוד מלחיץ. אחותי עד עכשיו המומה ממה שראתה", סיפרה אחת מהמנחמות - שהפכה בעל כורחה לעדה לרצח.

"אנחנו יודעים שקדם לוויכוח בין השניים שיחת טלפון שניהל המנוח עם הרוצח", סיפר אחד הדיירים בבניין בן שמונה הקומות. חוקרי המז"פ ממשיכים לאסוף ממצאים מזירת הרצח, ובמקביל השוטרים מנסים לתשאל את החשוד ברצח באשר למניע למעשה. חוקרי משטרת תל אביב עדיין לא יודעים לקבוע באופן סופי את המניע למעשה, ואם מדובר בסכסוך שכנים, סכסוך עסקי או ויכוח סתמי.

(עדכון ראשון: 22:45)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully