וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך יסייע האייפד לשוטרים לאתר פושעים נמלטים

21.9.2014 / 14:24

במסגרת פרויקט ניסיוני יקבלו לידיהם שוטרי הסיור בנמל התעופה בן גוריון מחשבי לוח חדישים, שאמורים להקל על עבודתם השוטפת. בתום תקופה, הוא יוכנס לשימוש מבצעי בכלל היחידות

סוהרים העושים שימוש באייפד. דניאל בוק
סוהרים העושים שימוש באייפד/דניאל בוק

אנשי משטרת ישראל מתמודדים במהלך השנה עם שורה של אתגרים מורכבים. פתרון תעלומות רצח, מאבקים בין ארגוני פשיעה, גניבות ועבירות של שימוש וסחר בסמים הם רק חלק משלל הנושאים שמעסיקים את השוטרים. כעת, הודות לשחקן חדש שנכנס לזירה, אמורה עבודתם של האנשים שאמונים על אכיפת חוק והסדר במדינה להיות קלה מעט יותר.

במהלך השבוע החולף צוידו שוטרי הסיור של משטרת נמל תעופה בן גוריון, בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי, במחשבי לוח (טאבלטים) מסוג אייפד, במסגרת פרויקט ניסיוני חדש במטרה לעזור להם לפענח פשעים בשטח הנמל ולצורך איתור פושעים נמלטים. המכשירים החדשים עברו התאמות לדרישות המשטרה והוכנסה בהם תוכנה משטרתית מיוחדת שתכליתה להקל על השוטרים את העבודה. לאחר בחינתו המבצעית הראשונית על ידי השוטרים בנתב"ג, הוא יוכנס לכלל יחידות המשטרה.

"האייפד אמור לסייע לשוטר לזהות אזרחים הדרושים לחקירה", אמר גורם במשטרת נתב"ג. "עד עתה שוטר היה נדרש לעכב אדם בתחנה כדי לזהות אותו ולבדוק אם הוא דרוש חקירה או אם הוצא לו צו מעצר. בעזרת האייפד המשטרתי, הבדיקה נעשית במקום על ידי הקלדה או צילום החשוד". לדבריו, "המכשיר אף יכול לספק לשוטר מידע עדכני מידי ממאגרי המידע של המשטרה לגבי חשוד או המשימה שאותו השוטר מבצע בשטח".

עוד בוואלה! חדשות:
ערב ראש השנה תשע"ה: בישראל 8,904,373 אזרחים
מסיבה לקהילה הגאה בתל אביב נערכה ב"סגנון דאעש"
תיעוד: היכתה באכזריות אישה שהעירה לה על חנייה

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully