וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים חשודים בתקיפה בפתח תקווה: "שונאים שחורים"

16.9.2014 / 15:17

שניים תושבי העיר כבני 30 חשודים כי תקפו שני בני אדם וגרמו לאחד מהם שברים בגולגולת. בחקירתם שאלו: "למה אתיופים מסתובבים חופשי בפתח תקווה?" ואף ירקו על שוטר כהה עור

אמבולנס. שרון בוקוב
אמבולנס/שרון בוקוב

משטרת פתח תקווה עצרה אתמול (שני) שני תושבי העיר כבני 30 שקשרו את עצמם לתקיפה של שני גברים כהי עור במוצאי שבת. מדיווח שהתקבל במשטרה בערב האירוע עלה כי שני המותקפים – בני 35 ו-74 – הוכו נמרצות בידי שני צעירים בדרכם לתחנה המרכזית בעיר. השוטרים שהגיעו למקום מצאו כי אחד המותקפים, בן ה-74, הוכה כה קשה עד שפינו אותו לבית החולים בילינסון כשהוא מונשם ומורדם עם שברים בגולגולתו.

במהלך חקירת האירוע ואיסוף הממצאים, אחד המותקפים אמר כי הוא והמותקף המבוגר היו בדרכם חזרה הביתה מאירוע משפחתי, כאשר שני צעירים ממוצא רוסי הגיחו אליהם מהחשכה חמושים בחפץ ארוך והיכו אותם. לדבריו, הם לא חדלו עד שהשניים התמוטטו על הרצפה.

במהלך החקירה של שני התוקפים, הסתבר כי המניע לתקיפה הוא ככל הנראה גזענות גרידא. לדבריהם, "הם לא אוהבים שחורים". אחד מהם אף אמר במהלך החקירה: "מי הביא את האתיופים לפתח תקווה ולמה הם מסתובבים חופשי?" בהמשך המעצר הם הביעו גילויי גזענות נוספים ואחד מהם ירק על שוטר כהה עור. עם מעצרם, אמר מפקד תחנת פתח תקווה, סגן ניצב טל פיקרביץ, כי לנוכח נסיבות האירוע הושקעו בחקירה מאמצים רבים למען ביטון הציבור.

לקריאה נוספת:
בריונים יהודים תקפו נערים אלג'יראים ליד פריז
חשד: חייל תקף נהג מונית ערבי על רקע גזעני
מבצעי הלינץ' בבירה הואשמו: "היכו ערבים בקרשים"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully