וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שטרן נאלץ לשלם דוח חניה - ותקף את השופט

שטרן חנה על מדרכה שצבועה אדום-לבן, אך סירב לשלם 500 שקל. בית המשפט דחה את ערעורו אבל הפחית בקנס. "אפשר להעריך אילו שופטים משובצים בבית הדין לתעבורה", אמר חבר הכנסת

צילום רכבו של חבר הכנסת אלעזר שטרן מתוך דוח התנועה שקיבל, ספטמבר 2014. גלי גינת, מערכת וואלה! NEWS
כלי הרכב של שטרן חונה על המדרכה בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, גלי גינת

חבר הכנסת אלעזר שטרן (התנועה) הגיע היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב לדיון בערעור על החלטת בית המשפט לתעבורה. זאת, לאחר ששטרן קיבל בעבר דוח תנועה וסירב לשלם את הקנס, ביקש להישפט ונמצא אשם בבית המשפט לתעבורה. היום קבע בית המשפט המחוזי כי הוא משאיר את החלטה על כנה, אולם התיר את הקנס על 500 שקלים ולא דרש כפל קנס.

שטרן, לשעבר קצין חינוך ראשי בצה"ל, קיבל קנס בסך 500 שקלים לאחר שחנה על מדרכה בתל אביב בחודש ינואר 2013. לטענתו, יש לשים קץ לקלות הבלתי נסבלת בה הופכים האזרחים למטחנת הכסף של הרשויות. "אנחנו יכולים להעריך אילו שופטים שמים בבתי המשפט לתעבורה כדי לדון בדוחות חניה, והשופטים הבכירים יותר צריכים לגבות אותם", אמר.

לדברי חבר הכנסת, שערער בעבר על דוח חנייה בבית המשפט וזכה, הצדק עמו גם במקרה זה. "אני מבין שהגדרת מדרכה היא משפטית. בית המשפט קבע שמדובר באזור מגורים, ולא כך. בית המשפט קבע שחניתי על מדרכה וזה לא נכון; מכוניות חונות בניצב לדרך כשהן משאירות הרבה יותר מקום ממה שאני השארתי", אמר.

אולם ערעורו של שטרן לא התקבל בבית המשפט. השופט צבי גורפינקל קבע כי מתצלום המקום עולה כי מדובר במפלס גבוה יותר מהכביש. לדבריו, האבנים בצד הדרך צבועות באדום לבן, ואכן מדובר בחנייה על מדרכה. עם זאת, ביטל השופט גורפינקל את כפל הקנס – סכום שמסתכם ב-1,000 שקלים - והחזיר אותו למחירו המקורי של 500 שקלים.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
דוח: עצורים נכבלים למיטותיהם בתנאים לא אנושיים
ריבלין יצטרך להכריע: האם להעניק חנינה לקצב?
לבני לווינשטיין: בדוק טענות על עבירות של שופט בפרקליטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully