וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בפענוח רצח ג'קי בניטה? חשוד הובא לשחזור

10.9.2014 / 21:11

החיסול, שבו נהרג איש הכספים בארגון הפשע של שלום דומרני מפיצוץ מטען במכונית באשקלון, הביא לפתיחת מלחמה עקובה מדם בין ארגוני הפשיעה. עם זאת, ייתכן שמדובר בתרגיל של המשטרה

צילום: אלירם משה

האם חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) של להב 433 מתקרבים לפענוח החיסול של "איש הכספים" של דומרני, ג'קי בניטה, לפני כשנה? הבוקר (רביעי) הגיעו שוטרי היחידה יחד עם אדם שייתכן שמעורב ברצח אל הזירה ברחוב מונטיפיורי, שם התפוצץ באוקטובר שעבר רכב שבו שהו בניטה ואבי ביטון - אנשי ארגון הפשע של דומרני. בפיצוץ נהרג בניטה, וביטון נפצע באורח קשה.

עם זאת, בשלב זה לא ברור אם אכן מדובר בשחזור של הרצח ובעצור החשוד במעשה, או בתרגיל של המשטרה שמטרתו "להתסיס את השטח", כלומר לגרום לעבריינים לדבר ולהביא לפריצת דרך ממשית בחקירה. במשטרה אישרו כי היום הייתה "פעולה משטרתית" באזור, אך סרבו להתייחס לזהות האדם שהובא ולשאלה אם אכן מדובר בחשוד שקשור לפרשה.

הפיצוץ, בו מצא בניטה את מותו הרעיד בזמנו את הרחוב השקט שבאשקלון, ועד היום הוא לא פוענח. זאת, אף על פי שבמשטרה העריכו כי משפחת הפשע של איציק אברג'יל עומדת מאחורי החיסול, על רקע סכסוכים בנוגע לשליטה בתחומים שונים באזור הדרום.

בחודשים האחרונים נחלש ארגונו של דומרני, עקב שורת מעצרים של עבריינים המזוהים עם ארגון הפשע שלו. לפני כשלושה חודשים גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע 15 חודשי מאסר על דומרני עצמו במסגרת עסקת טיעון, בגין איומים על הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן").

עוד ידיעות על ארגון הפשיעה של שלום דומרני:
עסקת טיעון: 15 חודשי מאסר לשלום דומרני
האיש שריסק את האימפריה של דומרני הולך לכלא
מאות שוטרים פעלו בדרום: 15 מ”נאמני” דומרני נעצרו

חשד לחיסול- פיצוץ רכב באשקלון שני פצועים קשה, אוקטובר 2013. אלירם משה, ספק 500
המכונית שבה שהה ג'קי בניטה, לאחר החיסול באוקטובר האחרון/ספק 500, אלירם משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully