וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חברי כת משיחית שידלו לזנות "למען גאולת ישראל"

7.9.2014 / 11:51

שישה בני אדם נעצרו בחשד שהיו מעורבים בהפעלת הכת, שניצלה ארבע נשים לפחות באמצעות סמים ואלכוהול. לפי החשד, הנשים "הוחזרו בתשובה" ושוכנעו שמשכב עם גויים יביא ל"ביאת המשיח"

שישה בני אדם נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד שהיו מעורבים בהפעלת כת משיחית וניצלו נשים לעיסוק בזנות בטענה שאם ישכבו עם גויים, יוכלו לגאול את עם ישראל. היחידה המרכזית של משטרת מחוז ש"י חשפה את הכת בתום חקירה סמויה שנמשכה כארבעה חודשים. על פי החשד, מנהיגי הכת נעזרו בסמים ובאלכוהול כדי "להחזיר בתשובה" ארבע נשים מרחבי הארץ ולנצל אותן. על פי ההערכה, הפעילות נמשכה לאורך שנים ויש נשים נוספות שנפלו קורבן לניצול.

ארבעה מהעצורים, בן 60 ובת 40 מקריית ארבע, בן 47 מאשקלון ובת 39 מירושלים, חשודים כי הפעילו את הכת ושידלו את הנשים לזנות. שניים נוספים חשודים כי היו אחראים לאתר גברים שישכבו עם הנשים. החשודים יובאו אחר הצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

חקירת המשטרה חשפה את דרכי הפעולה המזעזעות של הכת, שבמסגרתה בין היתר, על פי החשד, עשו לנשים שטיפת מוח ושכנעו אותן כי גאולת עם ישראל תתאפשר באמצעות "ניצוצות" – משכב עם גויים. בהמשך, כך מעריכים, יצרו מפעילי הכת תלות של הנשים בהם באמצעות סמים ואלכוהול וגרמו להם לבצע אקטים מיניים בהשפעת החומרים. עוד נחשדים הארבעה כי גבו כסף מהגברים ששכבו עם אותן נשים.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

עוד ידיעות משפט ופלילים:
אישום ברצח בר ציון: "המשיך להלום בה בעודה שרועה"
חשד לחיסול בצפון: שני גברים נורו למוות מרכב חולף
בן הנרצחת התפרץ: "איך אבי שוחרר לאחר שאיים עליה?"

  • עוד באותו נושא:
  • כתות
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully