וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד העירייה חשוד בהפעלת כנופיה אלימה בפתח תקווה

29.8.2014 / 4:14

עובד במחלקת התברואה בעירייה בן 38 חשד שהוביל רשת של הלוואה בריבית, סחיטה באיומים וסחר בסמים. לפי החשד, איים "להפוך אדם לנכה" ולתלוש אצבעותיו של אחר באמצעות צבת

עריית פתח תקווה. יותם רונן
החשוד הכריח אחרים להחתים את כרטיס הנוכחות שלו. עיריית פתח תקווה/יותם רונן

יעקב ממן, עובד במחלקת התברואה בעיריית פתח תקווה בן 38, חשוד שעמד בראש כנופיה אלימה שהלוותה בריבית, סחטה חייבים באלימות קשה וסחרה בסמים. על פי החשד, חייבים שהתקשו לעמוד בהחזר הריבית הגבוהה שעמדה לעתים על 500 שקלים בשבוע נפלו לתוך מסכת התעללות קשה שכללה מכות חשמל בשוקר חשמלי ואלימות קשה שאף הובילה אחד מהם למכור בית.

קיים חשד נוסף כי שורה של עובדים בעירייה סייעו לו בכך שהחתימו את כרטיס הנוכחות שלו בעירייה למרות שלא היה נוכח, כך שעל פי החשד חלק מהזמן עסק בפעילות עבריינית. ממן וחלק מאנשיו נעצרו בתחילת החודש, ומעצרם הוארך אתמול (חמישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה.

עוד בוואלה! חדשות:
גלעד לנערים הוקם במקום החטיפה: "זיכרון למאבק"
מות פלסטינית לאחר הפגנה בבילעין לא ייחקר פלילית
השוטרים נאבקו בשודד בנק הדואר: "היה גדול ממדים"

פיצוץ בכלי רכב בפתח תקווה. יותם רונן
הפרשה כונתה "המושך בחוטים". ניידת משטרה בפתח תקווה/יותם רונן

הצהרת תובע נגד ארבעה חשודים הוגשה בגין עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח מרמה וקשירת קשר לביצוע פשע. במסגרת הפעילות של היחידה המרכזית במחוז מרכז של המשטרה נגד פשיעה בעיר, הצליח מחלק שרון לחשוף את הכנופיה, בפרשיה שקיבלה את הכינוי "המושך בחוטים". תחת ממן, פעלו לפי החשד מעורבים נוספים, בהם גם שני אחיו.

במהלך החקירה, התברר כי ממן נוקט באלימות קשה ביותר לגביית חובות, לרבות איומים לפגיעה בבני משפחתם של בעלי החוב. באחד המקרים איים ממן לפי החשד על אישה ש"יהפוך את בעלה לנכה על כיסא גלגלים" אם לא יישלם את חובו.

במקרה אחר, בשל חוב שתפח במהירות, נאלצו בני משפחה אחת לגייס סכום עתק להחזר החוב, ונאלצו למכור דירה שברשותם. על פי החשד, חייב אחר קיבל איומים שיחתכו את פניו ויתלשו אצבעותיו באמצעות צבת. לאחר שהתמהמה בתשלום החוב, חושמל מספר פעמים ברגליו באמצעות שוקר חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully