וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הירי: ייתכן שוועידת המשפט תתקיים בתל אביב

ועידת המשפט של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל, בשיתוף וואלה! חדשות, תוכננה להתקיים באשקלון כדי לחזק את הדרום, אך בשל המצב הביטחוני ייתכן שתוחזר למרכז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשש מירי אל עבר מקום ההתכנסות. ועידת המשפט של מחוז תל אביב והמרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבועיים לאחר שמיקומה הועתק מתל אביב לאשקלון כדי לחזק את תושבי ויישובי הדרום, ככל הנראה תחזור ועידת המשפט של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל, בשיתוף וואלה! חדשות, למקום מושבה המקורי. זאת, מאחר שגורמי הביטחון חוששים מקיום האירוע בצל איום הרקטות.

מלחמה בדרום - כותרות נוספות:
נתניהו נלחם בקבינט בעודו נלחם בחמאס - גם במו”מ בקהיר
מעיין שוב עוזבת את הבית למרכז: "לא בטוח לילדים"
שנת הלימודים תיפתח כסדרה בדרום? "פחד מוות"

אפי נוה, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז, בוחן בימים אלה את הנושא. אם המצב הביטחוני בדרום יימשך, נראה כי האירוע, שצפוי להתקיים ביום שלישי הקרוב, יתקיים בתל אביב. לצד אלף עורכי הדין שאישרו הגעה לאירוע ישתתפו גם שרים, חברי כנסת, מבקר המדינה יוסף שפירא, מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס ופרקליט המדינה שי ניצן.

"בחרנו להעביר את ועידת המשפט מתל אביב לאשקלון מתוך הכרה בחשיבות חיזוק עורכי הדין בדרום הארץ", אמר נוה. "לאור העובדה כי צמרת המשפט בישראל, לרבות סגל א' של המדינה, אישרו את הגעתם לצד עורכי הדין, ישנו חשש מהתכנסותם במקום ובמועד אחד. אנו עומדים בקשר עם נציגי מערכת הביטחון ופיקוד העורף. אם לא נקבל את האישור לקיום הוועידה, ניאלץ להעבירה לתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully