וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת 13" חשפה פדופילים ברשת: "הוטרדתי ללא רחמים"

18.8.2014 / 20:37

רס"ב מ' התחזתה לנערה וקיבלה עשרות הצעות מיניות מבגירים. החקירה הובילה למעצרם של תשעה חשודים, בהם שני לוחמים ביחידות קרביות. "מגוון המטרידים היה עצום, זה מפחיד מאוד"

צילום: דוד קורן, עריכה: קשת סידי

רב-סמל בכיר מ' שימשה בעבר בשורה של תפקידים מבצעיים והצליחה להביא ללכידתם של עשרות רוצחים, סוחרי סמים ושודדים. אולם המשימה שאותה ביצעה בשלושה החודשים האחרונים תחת זהות בדויה, ושהביאה הבוקר (שני) למעצרם של תשעה חשודים בפדופיליה, הייתה אחת מהקשות ביותר עבורה.

החוקרת הוותיקה, שהתחזתה לנערה בת 13 באתרים שונים באינטרנט, הופתעה מעשרות הגברים שפנו אליה למרות גילה הצעיר, והציעו לה הצעות בעלות אופי מיני שלא ניתן לטעות בהן. "מגוון האנשים שהטרידו אותי עצום", סיפרה בריאיון לוואלה! חדשות. "הם הטרידו למעשה ילדה בת 13 ללא רחמים, לאחר שהוסבר להם פעמים רבות שמדובר בנערה שלא עשתה את הדברים האלה שהם מתארים. אני לא יכולה להמחיש להורים בבית את גודל התופעה".

עוד בוואלה! חדשות:
אוקראינה: ”עשרות הרוגים” מירי לעבר שיירת פליטים
נתניהו לנוער בשדרות: ”החוסן שלכם נותן לנו כוח”
לחץ מערבי על בית הדין בהאג למנוע חקירה נגד ישראל

סוכנת משטרה שהתחזתה לקטינה על מנת להפליל פדופילים, אוגוסט 2014. דרור עינב
"הורים צריכים להיות ערניים". מ', השבוע/דרור עינב

רס"ב מ', אימא לילדים בעצמה, מודעת כיום יותר מבעבר לסכנות האורבות לילדים בצ'טים באינטרנט. "היום לכל ילד יש פלאפון, גם מגיל 8-7, והם פשוט נכנסים לאתרים ולא יודעים מה מחכה להם שם. גם אני הזדעזעתי מזה, ואני לא בת 13. זה מאוד מפחיד. הורים צריכים להיות ערניים בחופשי, להיכנס לחדר של הילדים ולדעת עם מי הם מדברים".

למרות החוויה הלא פשוטה, מ' הבהירה כי לא תהסס להשתתף בשנית במבצע לאיתור פדופילים באינטרנט, אם המשימה תוצע לה. "זה למען הביטחון של המדינה", אמרה.

מפקד ימ"ר תל אביב, ניצב-משנה גדי אשד, הורה הבוקר לעבור מחקירה סמויה לגלויה, ולעצור תשעה חשודים – בהם שני לוחמים ביחידות קרביות בצה"ל. הם יובאו מחר בבוקר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.


לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully