וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 ישראלים הפעילו רשת בינלאומית לסחר בסמים

18.8.2014 / 17:24

אחד החשודים נעצר בשדה התעופה בברזיל כשברשותו מזוודות שדפנותיהן עשויות קוקאין בשווי 2.5 מיליון שקלים, אותן תכנן למכור באוסטרליה. מעצרם של שניים מהם הוארך בשלושה ימים

תפיסת סמים מסוג קוקאין שהוחבאו בתוך מזוודה בברזיל. משטרת ירושלים, חטיבת דובר המשטרה
אחת ממסגרות המזוודה שנתפסו בברזיל/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ירושלים

שלושה ישראלים, תושבי אזור ירושלים, נעצרו אתמול (ראשון) בישראל ובברזיל בחשד להפעלת רשת בינלאומית לסחר בסמים קשים. זאת, לאחר שבשדה התעופה בברזיל נתפסו שישה קילוגרמים של סם מסוג קוקאין, בשווי מוערך של 2.5 מיליון שקלים, שנהפך למוצק והוסווה כדפנות מזוודה. מעצרם הוארך היום בשלושה ימים, ובפרקליטות צפויים להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

מחקירת היחידה המרכזית במשטרת ירושלים עולה כי בסוף חודש יולי נשלח שמעון בניטה, שתפקד כבלדר, לברזיל. הבלדר נשלח על ידי שניים החשודים כמנהלי רשת ההברחות - דוד שוסטר, בן 43 מבית שמש, ומשה גולדשטיין, בן 27 מירושלים.

על פי החשד, שוסטר וגולדשטיין רכשו עבור בניטה כרטיסי טיסה ושכרו עבורו חדר במלון בברזיל. משימתו של בניטה הייתה להעביר את הסמים מברזיל לאוסטרליה, שם אמורים היו השניים להיפגש עמו על מנת להפיץ את הסמים במדינה. כדי לטשטש עקבות ולהסיר חשד, השניים רכשו עבורו כרטיס טיסה לצ'ילה ומשם לאוסטרליה.

עוד בוואלה! חדשות:
הסכם, אש נקודתית או הסלמה: התסריטים בתום הפסקת האש
לחץ מערבי על בית הדין בהאג למנוע חקירה נגד ישראל
ליברמן על הח"כים שנסעו לקטאר: "מייצגים טרור"

תפיסת סמים מסוג קוקאין שהוחבאו בתוך מזוודה בברזיל. משטרת ירושלים, חטיבת דובר המשטרה
לאחר חיתוך מסגרת המזוודה, היא מתפוררת ומתקבל קוקאין בצורת אבקה/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ירושלים

עם הגעתו של בניטה לברזיל, חבר אל בניטה ספק הסמים במלון והעביר לידיו שתי מזוודות, שדפנותיהן היו למעשה החומר עצמו. הקוקאין עבר תהליך שבו האבקה הפכה לחומר מוצק, עוצב כמסגרת והוכנס כדפנות קשיחות של שתי המזוודות, כשכל מסגרת שוקלת שלושה קילוגרמים.

שלושה ימים לאחר קבלת המזוודות, נעצר בניטה בשדה התעופה בברזיל על ידי המשטרה המקומית בסיוע משטרת קולומביה, כשהוא בדרכו לעלות למטוס עם המזוודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תפיסת סמים מסוג קוקאין שהוחבאו בתוך מזוודה בברזיל. משטרת ירושלים, חטיבת דובר המשטרה
פירוק מסגרת המזוודה/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ירושלים

במקביל, באותו יום בישראל נעצרו על ידי המשטרה שני מנהלי הרשת, שוסטר וגולדשטיין, שהכחישו בחקירתם את החשדות המיוחסים להם. עם זאת, חוקרי מפלג התשאול אספו ראיות נוספות והיום השניים הובאו לבית משפט השלום בירושלים. מעצרם הוארך בשלושה ימים עם הצהרת התובע, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום. שמעון בניטה יישפט בברזיל.

עורך הדין ארז טובי, המייצג את החשוד משה גולדשטיין מירושלים, מסר בתגובה: "מרשי נחקר מספר פעמים רב כאשר הוא מוחזק בתנאי מעצר קשים. במהלך החקירות הללו שיתף פעולה עם חוקריו והכחיש כל מעורבות לחשדות שמיוחסים לו. חשוב לציין שמר גולדשטיין נעדר עבר פלילי, מעורה בחיי הקהילה, תורם וסועד משפחות נזקקות ונחשב לאזרח נורמטיבי".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully