וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובות בדירת המסתור חשפו: רצח מתוך קנאה

18.8.2014 / 0:03

אילן בן עמי החשוד ברצח פרודתו הודה ושיחזר במהלך הלילה כיצד הלם בה בפטיש ונמלט מהמקום. המשטרה אמרה כי על קיר דירת המסתור במגדלי YOO ריסס החשוד כתובות המסגירות את מניעיו

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס, קריינות: לירון בארי

אילן בן עמי, שנעצר אמש (ראשון) בחשד לרצח פרודתו המוזיקאית והמסעדנית דפנה בר ציון, יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב לאחר שהודה ושיחזר במהלך הלילה את הרצח וכן שיתף את החוקרים במסלול הבריחה שלו לאחר מכן. במשטרה מעריכים כי המניע למעשה הוא קנאה של בן עמי בבן ציון.

במהלך חקירתו הלילה הוא סיפר כיצד הזמין את בר ציון לביתו בשכונת פלורנטין בלילה שבין רביעי לחמישי, הלם בראשה בפטיש ולאחר מכן נמלט מהדירה כשהוא נוטל כמה מחפציה, בהן טלפון וכרטיס אשראי. הוא סיפר כי את חלק מהחפצים הוא השליך בסמוך לגדר הספארי ברמת גן. במשטרה סבורים כי הוא קיבל סיוע מאדם נוסף וכעת נעשים מאמצים לחשוף את זהותו של האיש שסייע לו, אם היה כזה.

הוא יבקש היום באמצעות סנגורו עו"ד קובי שעיה להישלח לבדיקה פסיכיאטרית. בן עמי נלכד בידי המשטרה בתום שלושה ימי מצוד, שאף כלל פנייה לציבור למתן סיוע, כשהוא במרכז תל אביב.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
חשש בצבא: ארגוני הטרור יחדשו הירי כבר מחר בערב
מורל ומחמוד נישאו, 6 אנשי ימין נעצרו
"ח"כים מבל"ד ועזמי בשארה נפגשו בקטאר בעת המבצע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר ציון ובן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד שיתף את החוקרים במסלול ההימלטות שלו. מחקירתו עלה שבן עמי בן ה-47, נגן בלהקת "הברירה הטבעית", הסתתר בימים האחרונים באחת הדירות הבלתי מאוכלסות במגדלי YOO בדרך נמיר שבתל אביב. השוטרים פשטו על בניין היוקרה, ומצאו בדירת המסתור מחברת שבה כתב החשוד ברצח פרטים מפלילים. כמו כן, הוא תיאר שם כיצד רצח לכאורה את בר ציון בת ה-49.

לצד המחברת, ריסס החשוד כתובות גרפיטי על קירות הדירה, בהן הוא פירט את מעשיו בכתב. לפי הרישומים במחברת ובקיר עולה כי המניע לרצח הוא קנאה של החשוד לבת זוגו לשעבר. במשטרה סבורים שבמהלך בריחתו הוא קיבל סיוע מאדם שלישי, והמשימה כעת היא להתחקות אחרי אותו אדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בו עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי נמצאה גופתה של בר ציון בדירתו של בן עמי ברחוב בן עטר בשכונת פלורנטין, כשעליה סימני אלימות קשים. מי שמצא אותה היו קרוביה, שהבחינו כי היא נעדרת. המשטרה חשדה שבעלה הוא שעומד מאחורי המקרה, במיוחד לאור העובדה שלא היה ניתן למצוא אותו.

"הושקעו מאמצים רבים במבצע לאיתורו של בן עמי", אמר גורם במשטרה. "עשרות חוקרים, בלשים ואנשי טכנולוגיה של המשטרה השתתפו במצוד אחר החשוד. ביצענו הרבה מאוד פעולות, הן במעגל הקרוב של החשוד והן במעגל הרחוק יותר".

בימים האחרונים ניסתה המשטרה להגביר את הלחץ על סביבתו של בן עמי, והשוטרים אף סברו כי אחד ממקורביו של בן עמי סייע לו בבריחה. השוטרים חיפשו בבתי בני משפחתו וחבריו, כולל חברי להקת "הברירה הטבעית", בה היה חבר. החוקרים אף תשאלו כמה מתלמידיו של בן עמי, שהיה מורה לגיטרה.

חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
זירת הרצח/ניב אהרונסון

במשטרה מעריכים כי בר ציון נרצחה ביום חמישי לפנות בוקר, לאחר שהגיעה לדירתו של החשוד בדרום תל אביב בלילה שבין רביעי לחמישי. צילומי מצלמות האבטחה באזור, שהגיעו לידי המשטרה, תיעדו את הגעתה של בר ציון לדירה שבה נרצחה, ובזכותם הצליחו חוקרי המשטרה לשרטט חלק מלוח הזמנים של היממה האחרונה לחייה.

במשטרה אמרו כי מיד לאחר הרצח נעלמו עקבותיו של בן עמי. הוא ניתק את הטלפונים שברשותו והוא לא השתמש בכרטיסי אשראי. הבדיקות שביצעה המשטרה בשורה של מקומות ברמת גן, תל אביב ובת ים שבהם היה עשוי להסתובב, לא העלו אז כל ממצא.

לפני ארבעה חודשים בלבד הגישה בר ציון תלונה נגד בן עמי בגין הטרדות, איומים ואלימות. בעקבות זאת, הוא נעצר ונחקר והמשטרה הוציאה נגדו צו הרחקה נגדו. בחודש מאי, הועבר תיק החקירה לידי לשכת התביעות של משטרת תל אביב, כדי שיוכן כתב אישום נגד החשוד, אולם זה טרם הוגש.

(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully