וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד נדיר: המשטרה מבקשת עזרתכם באיתור חשוד ברצח

17.8.2014 / 16:58

לראשונה מאז נמלט האנס הסדרתי בני סלע מדיון בעניינו, מבקשת המשטרה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר אילן בן עמי, החשוד ברצח פרודתו דפנה בר ציון בתל אביב בסוף השבוע

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס, קריינות: לירון בארי

משטרת תל אביב פנתה היום (ראשון) בצעד נדיר לציבור בבקשה לעזרה באיתור אילן בן עמי, החשוד ברצח אשתו שחיה בנפרד ממנו, דפנה בר ציון, ביום חמישי האחרון. המשטרה פרסמה את הבקשה החריגה לאחר שלושה ימים מצוד אחרי בן עמי, שעד לשעה זו לא נמצא ולא ברור מה עלה בגורלו. הפעם האחרונה בה פנתה המשטרה לציבור בבקשה דומה הייתה כשהאנס הסדרתי בני סלע נמלט מדיון בענייניו בתל אביב.

הודעת המשטרה כלשונה: "בן עמי נראה לאחרונה בתל אביב בתאריך 14.08.14 ומאז לא אותר. כל היודע דבר העשוי לסייע באיתורו מתבקש לפנות למשטרת מרחב יפתח בטלפון /03-6801770/1717 ו-03-6801721 או להתקשר למוקד 100 בכל תחנות המשטרה בארץ".

רצח דפנה בר ציון - כותרות אחרונות
יפהפייה ואופטימית: הראיון עם דפנה בר ציון יום לפני הרצח
חשש לחיי החשוד ברצח פרודתו; "היה במצב נפשי קשה"
רצח בר ציון: מצוד אחר בן הזוג, חיפוש בביתו של שלמה בר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן עמי ובר ציון. שלושה ימים של מצוד לא הניבו תוצאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים ניסתה המשטרה להגביר את הלחץ על סביבתו של אילן בן עמי והשוטרים אף סברו כי אחד ממקורביו של בן עמי מסייע לו בבריחה. השוטרים חיפשו בבתי בני משפחתו וחבריו, כולל חברי להקת "הברירה הטבעית", בה היה חבר.

מבדיקה שביצעו חוקרי המשטרה במעברי הגבול עלה כי הוא לא עזב את הארץ. כמו כן, לפי שעה הוא לא עשה כל שימוש במכשיר הטלפון הנייד של זוגתו או בכרטיסי האשראי שלה, שנעלמו מהזירה. המשטרה ביצעה שורה של פעולות טכנולוגיות בניסיון להתחקות אחריו, אך אלה לא הניבו תוצאות. עקב כך, במשטרה ובקרב משפחתו וחבריו גובר החשש לשלומו ונבדקת האפשרות כי הוא שם קץ לחייו לאחר הרצח.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבדקת האפשרות אם שם קץ לחייו לאחר הרצח. אילן בן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בצעד חריג למשטרה, שלא ביקשה את עזרת הציבור במציאת אדם כבר שמונה שנים, מאז ברח האנס בני סלע מדיון בבית משפט השלום בעניינו, בשנת 2006. במהלך תקופת הבריחה, שנמשכה כשבועיים, ערכו אנשי משטרה, אזרחים ומתנדבים חיפושים נרחבים אחריו. עלות החיפושים הסתכמה בכ-36 מיליון שקל. הם ביקשו את עזרת הציבור במציאתו בפרסומים על שלטי חוצות, בטלוויזיה וברדיו. סלע נעצר לבסוף כאשר שוטר שעמד במחסום משטרה סמוך למושב רגבה הבחין במכונית שסוטה לשולי הכביש. כאשר השוטרים ניגשו לרכב, ניסה סלע להימלט, ונאבק עם השוטרים שעצרו אותו. הוא הואשם בבריחה ממשמורת חוקית, פריצה למקום מגורים, גניבת רכב ותקיפת שוטר בנסיבות מחמירות.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully