וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע ממטען ליד חיפה, חשד: "תאונת עבודה"

שלומי גבאי

17.8.2014 / 8:15

אדם אחד נהרג ואחר נפצע בינוני מפיצוץ מטען חבלה בצומת יגור. מחקירה ראשונית עולה כי השניים נפגעו ממטען חבלה שככל הנראה הובילו לעבר אובייקט לחיסול, או לחלופין למקום מסתור

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
פצוע אחד פונה לבית החולים רמב"ם/יותם רונן

אדם אחד נהרג ואדם אחר נפצע באורח בינוני בפיצוץ שאירע הלילה (ראשון) באופנוע, סמוך לצומת יגור שליד מפרץ חיפה. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה השניים נפגעו מפיצוץ מטען חבלה שהובילו, ושנועד לפגוע באדם אחר. זהות הנפגעים טרם פורסמה, וגם לא ברור מי היה היעד לחיסול. כמו כן, טרם התברר האם השניים הוציאו את המטען ממקום המסתור שלו כדי להניח אותו על רכבו של היעד, או רק להעביר אותו ממקום למקום.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
"דאעש מתכנן מתקפת טרור בארה"ב או באירופה"
"ביבי נכשלת": 7,000 השתתפו בעצרת השמאל בתל אביב
מאמצים להגיע להסדר; ישראל שוקלת תכנית חלופית

מיד לאחר הפיצוץ הגיעו למקום כוחות משטרה ומגן דוד אדום, וכן חבלן משטרתי. הפצוע, כבן 30, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מחבלה כלל מערכתית. בשל מורכבות האירוע, הטיפול המשטרתי הועבר לידי היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה.

אילן שולמן, פראמדיק מד?א שהגיע ראשון לזירה סיפר כי הנפגעים סבלו מפציעות הדף ופיצוץ בגופם, והם נמצאו כשהם מוטלים על הקרקע. ?כשהגענו למקום נמצא נפגע כשהוא בהכרה וסובל מפגיעות רסיסים והדף בכל חלקי גופו ועוד נפגע שנמצא ללא רוח חיים?, אמר.

בשבוע שעבר הוארך מעצרם של שני גברים החשודים במעורבות בפיצוץ רכב באור עקיבא. בפיצוץ, שאירע לפני כחודש וחצי, נפצעו באורח בינוני אב בן 54 ובנו, בן 29, אשר הגיעו במכונית אחרת לפתוח את המכולת המשפחתית שהייתה סמוכה למקום האירוע. עד כה המשטרה עצרה חמישה חשודים בחשד למעורבות בתכנון וביצוע פיצוץ הרכב. הרקע המסתמן הוא סכסוך בין חבורות.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully