וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בר ציון: מצוד אחר בן הזוג, חיפוש בביתו של בר

16.8.2014 / 13:44

לפי החשד, אילן בן עמי נמלט מדירתו לאחר הרצח. המשטרה הגבירה את הלחץ על סביבתו בשל הערכה כי מקורביו מסייעים לו, וחיפשה גם בביתו של סולן הלהקה. בדיקה העלתה כי הוא לא יצא מהארץ

צלם: דוד קורן,ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק, קשת סידי

(הלווייתה של דפנה בר ציון, אתמול)

משטרת תל אביב מגבירה את הלחץ על סביבתו של אילן בן עמי, החשוד ברצח אשתו בנפרד, אשת חיי הלילה והמוזיקאית דפנה בר ציון. במשטרה סבורים כי אחד ממקורביו של בן עמי מסייע לו בבריחה. בשל כך, מבצעת המשטרה בשעות האחרונות (שבת) חיפושים בבתיהם של בני משפחתו וחבריו, כולל חברי להקת "הברירה הטבעית", שבמסגרתה ניגן כגיטריסט. השוטרים אף הגיעו היום לביתו של סולן הלהקה, שלמה בר, ותשאלו אותו.

בדיקה שביצעו חוקרי המשטרה במעברי הגבול העלתה כי הוא לא עזב את הארץ. כמו כן, לפי שעה הוא לא עשה כל שימוש במכשיר הטלפון הנייד של זוגתו או בכרטיסי האשראי שלה, שנעלמו מהזירה. המשטרה ביצעה שורה של פעולות טכנולוגיות בניסיון להתחקות אחריו, אך אלה לא הניבו תוצאות.

עוד בוואלה! חדשות:
10 מיליון תושבים, מאות מיליונים מנפט: כך נראית מדינת דאעש
גבר כבן 70 טבע למוות מול חוף בת ים
הטבח נמשך: 80 יזידים הוצאו להורג על ידי דאעש

חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
חיפושים בזירת הרצח, חמישי/ניב אהרונסון

במהלך סוף השבוע אספה המשטרה מצלמות אבטחה רבות מסביבת ביתו בשכונת פלורנטין בתל אביב, וכן מכמה בתים של חבריו ובני משפחתו. "אנחנו מפעילים לחץ ופועלים בניסיון לעצור אותו. אנחנו מניחים שהוא מקבל סיוע כזה או אחר במסגרת ההימלטות שלו, ולכן אנו מבצעים פעולות רבות בשטח", הסביר גורם במשטרת תל אביב.

בית משפט השלום בעיר הוציא נגד בן עמי צו מעצר, והכריז עליו עבריין נמלט החשוד בביצוע הרצח. במקביל, הועברה תמונתו ופרטיו לכל בקרי הגבול כדי למנוע את יציאתו מהארץ. לפי החשד, הוא רוצץ את גולגולתה של בר ציון ולאחר מכן נמלט מהזירה.

חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
דירתו של החשוד, בו נמצאה הגופה כשעליה סימני אלימות/ניב אהרונסון

גופתה של בר ציון, מבעלי מסעדת "אבטליון" ביפו ומסעדת "סוזנה" בנווה צדק, נמצאה ביום חמישי בערב, כשעליה סימני אלימות קשים. לפי החשד, היא נרצחה בידי בעלה, שחי בנפרד ממנה. בבוקר חמישי לא הגיעה בר ציון לאחת המסעדות, וקרוביה לא הצליחו ליצור עמה קשר. בעקבות כך, החלו בני משפחתה לחפש אחריה, לאחר שלא אותרה גם בביתה.

במהלך החיפושים, הגיעו לבית בעלה בדרום תל אביב ומצאו אותה, כאמור, כשהיא ללא רוח חיים ועם סימני חבלה קשים על ראשה. בחודש אפריל הגישה בר ציון תלונה נגד בעלה בגין הטרדות, איומים ואלימות. בעקבות זאת, הוא נעצר ונחקר והמשטרה הוציאה נגדו צו הרחקה נגדו. בחודש מאי, הועבר תיק החקירה לידי לשכת התביעות של משטרת תל אביב, כדי שיוכן כתב אישום נגד החשוד, אולם זה טרם הוגש.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלוננה על אלימות בחודש אפריל. אילן בן עמי ודפנה בר ציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully