וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אשת חיי הלילה שנרצחה - דפנה בר ציון

15.8.2014 / 9:19

גופתה של בר ציון בת ה-49 נמצאה אמש בשכונת פלורנטין בתל אביב כשעליה סימני אלימות קשים. החשוד ברצח הוא גיטריסט להקת "הברירה הטבעית", אילן בן עמי, בעלה שחי בנפרד ממנה. המצוד אחריו נמשך

צלם: דוד קורן,ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק, קשת סידי

אשת חיי הלילה והמוזיקאית דפנה בר ציון בת ה-49 היא האישה שגופתה נמצאה אמש בדירה בשכונת פלורנטין שבדרום תל אביב - כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. על הגופה נמצאו סימני אלימות קשים מה שהעלה את החשד שמדובר ברצח. לפי החשד, בר ציון נרצחה בידי בעלה, אילן בן עמי, שחי בנפרד ממנה. בן עמי הוא גיטריסט בלהקת "הברירה הטבעית". בר ציון היא מבעלי מסעדת "אבטליון" ביפו ומבעלי מסעדת "סוזנה" המפורסמת בנווה צדק שבתל אביב.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
המלחמה השנייה בדרום: "אנשי המנהרות" יוצאים למאבק
ארה"ב: בשלב זה, "בוחנים בקפדנות" משלוחים לישראל
הפושע העשיר ביותר והחפרפרת במשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר ציון ובן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עלה כי אתמול בבוקר לא הגיעה בר ציון לאחת המסעדות שלה, על מנת לפתוח אותה - וקרוביה לא הצליחו ליצור עמה קשה. משעות הצהריים החלו בני משפחתה של בר ציון לחפש אחריה, לאחר שזו לא אותרה גם בביתה.

במהלך החיפושים הם הגיעו לבית בעלה בדרום תל אביב ומצאו אותה כשהיא ללא רוח חיים ועם סימני חבלה קשים על ראשה. לפי החשד, בן עמי רוצץ את גולגולתה יום קודם לכן באמצעות פטיש ולאחר מכן ברח מהמקום. השוטרים פתחו במצוד אחריו, אולם מאז אתמול אין קצה חוט אודות מקום הימצאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראיון עם דפנה בר ציון במסעדת אבטליון , אוגוסט 2014. נמרוד סונדרס
אחת המסעדות של בר ציון/נמרוד סונדרס

יצוין כי בחודש אפריל הגישה בר ציון תלונה נגד בעלה בגין הטרדות, איומים ואלימות. בעקבות זאת, הוא נעצר ונחקר והמשטרה הוציאה נגדו צו הרחקה נגדו. בחודש מאי, הועבר תיק החקירה לידי לשכת התביעות של משטרת תל אביב, כדי שיוכן כתב אישום נגד החשוד, אולם זה טרם הוגש.

בר ציון ובן עמי אמנם היו פרודים, אך נראה שהפרידה שלהם קרתה רק בשנה האחרונה - מכיוון שבינואר האחרון הוא העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו עם תמונתה של הנרצחת ולידה הכיתוב "אהובתי".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
סמוך לזירת הרצח, אתמול בדרום תל אביב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully