וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה: מונה מפקד ל-FBI הישראלית

14.8.2014 / 18:46

תנ"צ רוני ריטמן, בן 50, מקציני המודיעין והחקירה המעוטרים והמוערכים במשטרה, נבחר לעמוד בראש יחידת העילית להב 433. מאז התפטר ניצב מנשה ארביב פעלה היחידה ללא מפקד

תת-ניצב רוני ריטמן. המשרד לביטחון הפנים, חטיבת דובר המשטרה
מהמעוטרים והמוערכים שבקציני המודיעין והחקירה במשטרה. תנ"צ ריטמן/חטיבת דובר המשטרה, המשרד לביטחון הפנים

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', אישר היום (חמישי) את המלצתו של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, למנות את תת-ניצב רוני ריטמן לתפקיד ראש יחידת החקירות להב 433. תנ"צ ריטמן, בן 50, יועלה בימים הקרובים לדרגת ניצב ויחל בתפקידו החדש כמפקד יחידת העילית של המשטרה, אשר נחשבת ל-FBI הישראלית.

מינויו של ריטמן מגיע לאחר תקופה של חצי שנה, מאז התפטר ראש היחידה הקודם ניצב בדימוס מנשה ארביב, במהלכה פעלו חוקרי היחידה ללא מפקד. שני המועמדים הנוספים שהיו לתפקיד הנכסף ואשר לא נבחרו בסופו של דבר, היו ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), תת-ניצב אפרים ברכה ומפקד הימ"מ, תנ"צ ש'.

עוד בוואלה! חדשות:
"אין יותר הפסקות אש": כך איבד שר החוץ את אמינותו בעולם
התלבטות במשטרה: ההדלפה של אשכנזי לעיתונאי - עבירה?
נסראללה מפחד מדאעש? "מפלצת כפירה מסתובבת חופשי"

תת-ניצב רוני ריטמן, תת-ניצב אפרים ברכה ותת-ניצב ש' – המועמדים לתפקיד ראש להב 433. יואב דודקביץ, המשרד לביטחון הפנים, אורי לנץ, עיבוד תמונה
לא נבחרו לבסוף. ברכה/עיבוד תמונה, יואב דודקביץ, המשרד לביטחון הפנים, אורי לנץ

"בחירת המועמד נעשתה בקפידה רבה לאור החשיבות, המרכזיות וייחודיות התפקיד", אמר המפכ"ל דנינו עם היוודע דבר המינוי. "תנ"צ ריטמן הוא מינוי ראוי של קצין איכותי ועתיר ניסיון בתחום החקירות והמודיעין בפרט, ובארגון בכלל. אני מאחל לו את מלוא ההצלחה בתפקיד".

תנ"צ ריטמן נשוי ואב לשניים, מתגורר ביישוב צור יגאל. הוא נחשב לאחד הקצינים המעוטרים והמוערכים ביותר במשטרה בכל הקשור לתפקידי חקירה ומודיעין. במסגרת תפקידיו כמפקד ימ"ר מרכז וכראש היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בין השנים 2006 עד 2010 הביא ריטמן לשורה של הצלחות הקשורות לתפיסת אנשי ארגוני פשיעה והעמדתם לדין. בין השנים 2010 עד 2013 שימש בתפקיד ראש חטיבת המודיעין של המשטרה. בשנה האחרונה סיים ריטמן קורס במכללה לביטחון לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully