וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קטטה עם חבר לתא: רוזנשטיין לא ייצא לחופשה

העבריין, הכלוא באיילון, מצא את עצמו שוב בחקירה לאחר שהשתתף בתגרה לאחר ויכוח על מוצרים בקנטינה. בשל המקרה, וכן חשש לפגיעה בו, הוחלט שלא לאפשר לו לעזוב את כותלי הכלא

זאב רוזנשטיין בדיון בבית המשפט בנצרת, ינואר 2011. משה אסרף, ג'יליס
זאב רוזנשטיין בדיון בבית המשפט בנצרת, ינואר 2011/ג'יליס, משה אסרף

זאב רוזנשטיין, מי שבעבר כונה "היעד מספר 1 של משטרת ישראל", ושנידון ל-17 שנות מאסר בעבירות של סחר בסמים וקשירת קשר לביצוע פשע, מצא את עצמו לפני כשבועיים פעם נוספת מול חוקרי משטרת רמלה, לאחר שהיה מעורב בקטטה בבית הסוהר איילון (כלא רמלה) שבו הוא כלוא בגין הרשעותיו השונות. הסיבה: ריב עם שותפו לתא על מוצרים מהקנטינה של בית הכלא.

הריב פרץ לאחר שהשניים קנו כמה מוצרים יחדיו בקנטינה - מה שהוביל לוויכוח שמהר מאוד הפך לתגרה, במהלכה זרק רוזנשטיין מוצרים באוויר. למרות שאסירים נוספים ניסו להפריד בין השניים, הריב לא שכך ובשירות בתי הסוהר נאלצו לקרוא למשטרה, שחקרה את רוזנשטיין ושותפו. נגד השניים ייתכן שיוגש כתב אישום בקרוב, היות וברגע שישנה מעורבות של משטרה בבית הכלא - לא מדובר בעבירת משמעת בלבד. השניים פונו בתום התגרה למרפאת הכלא אולם לא נזקקו לטיפול רפואי.

על המקרה החריג נודע במסגרת החלטה שנתן אתמול בית המשפט העליון, בעקבות ערעור שהגיש סנגורו של רוזנשטיין, עו"ד מיקי חובה, לאחר שבית המשפט המחוזי בלוד סירב לאפשר לו לצאת לחופשה. רוזנשטיין, באמצעות עורך דינו, טען בערעור כי זו הפעם השישית שבקשתו להיכלל בסבב חופשות נדחית מטעמים מודיעיניים עלומים - הנוגעים לכוונה לפגוע בו באם ישוחרר - בעוד הוא מקיים את כל ההוראות הנדרשות ממנו. השופט אליקים רובינשטיין דחה את הערעור מכמה טעמים, בהם מעורבותו של "היעד מספר אחת" לשעבר בתגרה, והוסיף בסוף פסק הדין: "יהא על המבקש להמתין לימים טובים יותר ועד אז ליתן דעתו לדרכיו".

עוד בוואלה! חדשות:
בכיר פלסטיני לוואלה!: "יש התקדמות, אך הדרך להסכם ארוכה"
הכול או כלום: חמאס מקבל רוח גבית דווקא מעזה
רוסיה תפרק סוללות S-300 שהיו מיועדות לסוריה

עורך הדין חובה מסר בתגובה: "קראנו את ההחלטה, אנו מקבלים אותה וכמו שאמר השופט רובינשטיין - נמתין לימים רגועים יותר, אך נמשיך להילחם באותם גורמים מודיעיניים שטיבם אינו ידוע ואין לנו דרך משפטית להתמודד איתם". לדבריו, "אי אפשר שאחרי תשע שנים שאדם מרצה מאסר הוא לא ייצא, גם לא בתנאים מגבילים, לחופשה, כשאנשים הכלואים באשמת עבירות אינוס ורצח יוצאים לחופשה. אני מקווה שמתישהו נצליח לבודד את טענותינו שיתמקדו אך ורק בגורמים המודיעיניים, ובית המשפט ייכנס לעובי הקורה ויבחן את רמת מהימנותם".

האיסור של בית המשפט על רוזנשטיין לצאת מכותלי בית הכלא מנע ממנו בשנה שעברה להשתתף בחתונת בתו, לאחר שבית המשפט קבע כי חל שינוי דרמטי בכל הנוגע לידיעות המודיעיניות על הכוונה לפגוע בו. בשנת 2012 השתתף רוזנשטיין בחתונת בנו, לאחר שהוסכם עם שב"ס שהחתונה תיערך במלון שיאושר על ידה, ובנוכחות 30 אורחים בלבד.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com
לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully