וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האופונופון נלכד": נעצר שודד פלאפונים סדרתי במרכז

11.8.2014 / 16:55

על פי החשד, במשך חודשים גנב תושב תל אביב בן 24 טלפונים סלולריים מצעירות באמצעות אופנוע, כשחברו של השודד מכר את המכשירים הגנובים באלפי שקלים. בתום מבצע מיוחד, נתפס השודד

טלפון סלולרי. ShutterStock
העלייה החדה במקרי השוד הביאו להקמת צוות חקחרה מיוחד/ShutterStock

משטרת תל אביב סבורה כי היא הצליחה ללכוד את ה"אופנופון", תושב תל אביב בן 24, בחשד שנהג לשדוד טלפונים ניידים מצעירות ברחבי העיר באמצעות אופנוע. על פי החשד, הוא פעל יחד עם חברו, תושב ראשון לציון בן 25, שקיבל ממנו את הטלפונים הגנובים ומכר אותם. המשטרה מיחסת לשניים שורה של מעשי שוד וסחר ברכוש גנוב. עד כה אותרו שבעה טלפונים שנשדדו ונמכרו, ואלו הוחזרו לידי בעליהם על ידי חוקרי המשטרה. שני החשודים יובאו היום (שני) לבית משפט השלום בתל אביב, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
"שלושה תיירים מישראל נהרגו בתאונת דרכים בשוויץ"
המשט הבא בדרך: ארגון טורקי ינסה לשבור את המצור על עזה
חשד: משרתי קבע גנבו ציוד שנתרם לחיילים במבצע

מחקירת המשטרה המנוהלת על ידי צוות חקירה מיוחד במרחב ירקון, בפיקודו של רב-פקד בועז חממי, עולה כי הצעיר בן 25 פתח עסק לממכר טלפונים ניידים משומשים, כשעל פי החשד את חלק מהטלפונים שמכר קיבל מחברו, תוך ידיעה כי מדובר בטלפונים גנובים. על כל מכשיר נייד גנוב קיבל השודד מחברו 400 שקלים, בעוד שהוא מכר כל מכשיר ב-2,000 שקלים.

טרם תחילת החקירה זיהו במשטרה כי בשבועות האחרונים חלה עליה חדה ומדאיגה של שוד טלפונים ניידים ברחבי תל אביב. השוטרים גם גילו כי קיימים מאפיינים זהים של שיטת פעולת השודדים בחלק גדול מהמקרים. אז החליט מפקד משטרת לב תל אביב, ניצב-משנה יאיר חצרוני, על הקמת צוות חקירה מיוחד. מהחקירה עלה כי בכול המקרים הקורבנות היו נערות או צעירות בגילאים 16,20 ו-13. תא השטח שבו פעל השודד הסדרתי היו כמה רחובות במרכז תל אביב, כאשר הוא נהג לאתר את הצעירות כשהן הולכות לבדן ברחוב, ואז היה נצמד אליהן כשהוא רכוב על האופנוע, וחוטף מידיהן את הטלפון הנייד, לעתים תוך כדי מאבק.

במהלך החקירה התברר כי החשוד שהה בחו"ל במשך כמה ימים וכי באותו זמן לא התקבלו תלונות על מעשי שוד של טלפונים ניידים. החוקרים הצליחו להתחקות אחר התכתבויות בין שני החשודים, שבהן על פי החשד ביקש בעל החנות מראשון לציון מחברו לשוב בדחיפות לארץ, ולבצע מעשי שוד נוספים משום שנתקע ללא סחורה.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully