וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה התגלה ונוטרל בכניסה למושב ליד חיפה

שלומי גבאי

31.7.2014 / 18:42

כוחות משטרה הוזעקו לצומת הכניסה למושב מגדים שבחוף הכרמל, בשל מידע לפיו במקום נמצא מטען. חבלנים נטרלו אותו, ופתחו בחקירה. הרקע כנראה פלילי. קטע מכביש 4 נחסם זמנית

מטען החבלה שהוסתר בגן ציבורי בבת ים, מאי 2014. חטיבת דובר המשטרה
מטען החבלה אותו הניח, לפי כתב האישום, הנער בן ה-13/חטיבת דובר המשטרה

כוחות משטרה הוזעקו היום (חמישי) לקטע בכביש 4 בכניסה למושב מגדים שמועצה האזורית חוף הכרמל בשל מידע לפיו במקום הוטמן מטען חבלה. חבלנים נטרלו אותו, ובתום זמן קצר נפתח קטע הכביש לתנועת כלי רכב. חקירת נסיבות האירוע הוטלה על היחידה המרכזית במחוז חוף. על פי החשד, הרקע להנחת המטען הוא פלילי.

בחודש שעבר הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד נער בן 13 מחולון, בגין הנחת מטען חבלה במטרה לחסל עבריין. בפרשה הואשם אדם נוסף, שי שמאילוב, תושב רמת גן בן 29. לשמאילוב יוחסה גם עבירה של עסקה אחרת בנשק. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נעם שביט מפרקליטות מחוז תל אביב, אחיו הגדול של הנער נקלע לקטטה יחד עם אדם אחר, במהלכה נגרמו לו חבלות. זמן קצר לאחר מכן, החליט בן ה-13 לפגוע במי שפצע את אחיו. לשם כך, פנה לאדם אחר שהפנה אותו לשמאילוב כדי שיסייע לו.

ב-17 באפריל, כך לפי כתב האישום, נסע הנער לרמת גן, שם מסר לו שמאילוב שקית ובתוכה מטען חבלה. כשבוע לאחר מכן ניסה הנער, יחד עם נער נוסף, להטמין את מטען החבלה בבית העסק של האדם שפצע את אחיו בקטטה. אולם, בשל נוכחותה של אשתו במקום הם התחרטו. כמה ימים לאחר מכן, לקח הנער את מטען החבלה והטמינו במקום מסתור בגן בבת ים. ב-2 במאי התגלה המטען על ידי עובר אורח ונתפס על ידי המשטרה.

עוד בנושא משפט ופלילים:
שני עובדי משרד החוץ בארצות הברית חשודים באונס
אהוד אולמרט עירער על הרשעתו במשפט הולילנד
שלושה יהודים נעצרו בחשד לתקיפת פלסטינים בירושלים

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully