וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הנער מוחמד אבו חדיר קרא: "אני המשיח"

27.7.2014 / 11:44

יוסף חיים בן דוד, הנאשם המרכזי ברצח הנער הפלסטיני, קרא קריאות משיחיות בהגיעו להקראת כתב האישום נגדו. עורך דינו סיפר כי "הוא תלוש מהמציאות" ולדבריו "שדים אמרו לו מה לעשות"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

"אני המשיח" – כך קרא הבוקר (ראשון) יוסף חיים בן דוד, הנאשם המרכזי ברצח הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדיר בהגיעו להקראת כתב האישום נגדו ונגד שני נאשמים נוספים ברצח. עורך דינו אהרון רוזה סיפר כי מצבו הנפשי של בן דוד מעורער וכי "קולות" ציוו עליו מה לעשות. "הלקוח שלי במצב נפשי קשה מאוד", סיפר עורך דין רוזה. "הוא מדבר לא לעניין סביב כל מני דברים משיחיים, סביב שדים שאומרים לו מה לעשות. הוא תלוש מהמציאות בשלב הזה". מעצרם של שלושת החשודים הוארך עד ה-3 בספטמבר, אז יחל משפטם. שמם של שני החשודים הנוספים לא הותר לפרסום בשל היותם קטינים.

יוסף בן דויד שרצח ושרף את הנער הערבי מוחמד אבו ח'דיר, ביהמ"ש המחוזי ירושלים. יולי 2014. נועם מושקוביץ
"הואבמצב נפשי קשה מאוד". בן דוד מובא לבית המשפט, הבוקר/נועם מושקוביץ

יוסף חיים בן דוד, תושב ירושלים בן 29, נעצר בעבר בחשד שהביע כוונה לחנוק את בתו ומטופל כיום על ידי פסיכיאטר. על פי כתב האישום, בן דוד היה המבצע הישיר של הרצח. הוא ביצע אותו לכאורה עם שני קרובי משפחתו כנקמה על רצח שלושת הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. מכתב האישום עולה כי בן דוד הוביל את שני הנאשמים הנוספים במסע הנקם, וב-3 ביולי לפנות בוקר התחפשו השלושה לערבים ומצאו את אבו חדיר שהיה קורבן פוטנציאלי לחטיפה. זאת, לאחר שבמשך הלילה תרו אחר קורבנות ואף פינו את המכונית שבה נסעו מכיסא תינוק, כדי לפנות מקום לקורבן שיתפסו.

רצח מוחמד אבו חדיר - כותרות אחרונות
הותר לפרסום שמו של הנאשם המרכזי ברצח אבו חדיר
תיעוד: רוצחי מוחמד אבו חדיר דקות לפני החטיפה
משפחת אבו חדיר הוכרה כנפגעת פעולת איבה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אחד הנאשמים ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר. יולי 2014. נועם מושקוביץ
נאשם ששמו נאסר לפרסום מגיע לבית המשפט, הבוקר/נועם מושקוביץ

לפי כתב האישום, לאחר שמצאו את אבו חדיר כקורבן פוטנציאלי, הכניסו אותו שני הנאשמים הקטינים למכונית שבה נהג דוד. אבו חדיר נאבק נחרצות ובמכונית התפתחה מהומה. בשלב זה אמר בן דוד לאחד הנאשמים הנוספים "תגמור אותו". בתגובה להוראה, חנקו שני הנאשמים הנוספים את אבו חדיר עד שאיבד הכרה. השלושה נסעו ליער ירושלים ושם, על פי כתב האישום, אמר בן דוד לאחד משותפיו הקטינים שהוא יכול להישאר במכונית כדי שלא יצולק נפשית. הוא הניף מוט ברזל וחבט פעמיים בראשו של אבו חדיר. "זה בשביל משפחת פוגל", צעק לעברו במכה הראשונה, ו"זה בשביל שלהבת פס", במכה השנייה. לאחר מכן, בעט בו שלוש פעמים ובכל בעיטה אמר: "זה בשביל אייל, זה בשביל גיל-עד, זה בשביל נפתלי", בהתייחסו לנערים שנרצחו.

לאחר מכן, אמר לכאורה בן דוד לשותף שהיה מחוץ למכונית כי עליהם לשרוף את אבו חדיר, כדי שהקורבן "לא יקום עליהם" וכדי להשמיד ראיות שעלולות לקשרם למעשה. הם שפכו דלק מבקבוקים על כל גופו, בעודו מחוסר הכרה, ובן דו הצית אותו עם מצית. כתוצאה מכך, נגרמה באחת שריפה גדולה ואבו חדיר נשרף למוות כשהיה מחוסר הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully