וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחפשו לערבים ושאלו: "איך מגיעים לתל אביב?"

14.7.2014 / 18:37

שלושת החשודים ברצח מוחמד אבו חדיר משועפט סיפרו בחקירתם כי הם הסירו את הכיפות שלראשם וחיפשו קורבן ערבי במזרח ירושלים. משלא נענה לקריאתם, הם הכו אותו ונסו מהמקום

צילום: טל אנגלנדר, חטיבת דובר המשטרה, צילומי אבטחה; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מהצהרת התובע שהוגשה היום (שני) לקראת הגשת כתב אישום נגד החשודים ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר משועפט עולה כי שלושת החשודים הסתובבו בשכונה כשהם מחופשים לערבים. החשודים, שבאים מבתים חרדים, הסירו את הבגדים המסורתיים ואת הכיפות שלראשם ועטו על עצמם חזות מקומית. לאחר שהם התבייתו על הקורבן הם פנו אליו בשאלה: "איך מגיעים לתל אביבי?", ומשלא נענה לקריאתם, הם החלו להכותו, הכניסו אותו לתוך כלי רכב מסוג יונדאי, ונסו מהמקום.

מפרטי החקירה שנוהלה בידי צוות מיוחד ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים, עולה כי ברגע החטיפה צעק אבו חדיר לעבר אנשים שהיו ברחוב "תצילו אותי, תצילו אותי", אך לשווא. רגע לאחר מכן היממו אותו חוטפיו באמצעות מפתח גלגלים שלקחו מרכבם, אזקו אותו באזיקים והביאו אותו ליער ירושלים, שם שפכו עליו חומר דליק ושרפו אותו בעודו בחיים. ברגעיו האחרונים הוא נאבק בהם וניסה להציל את חייו.

עוד על רצח מוחמד אבו חדיר:
"חיפשנו ילד ערבי, חטפנו, הצתנו וברחנו": כך נרצח אבו חדיר
כמה מהחשודים ברצח מוחמד אבו חדיר הודו במעשה
החשודים ניסו לחטוף עוד לפני הרצח, המקרה לא נחקר

הארכת מעצר לנערים שרצחו את מוחמד אבו חדיר הנער הפלסטיני. יולי 2014. דרור עינב
הגשת הצהרת התובע, היום/דרור עינב

התחנה הראשונה בה חיפשו השלושה קורבן היא שכונת וואדי ג'וז שבמזרח ירושלים. שם, הם עצרו בסמוך לקבוצה של צעירים ערבים וקראו להם להתקרב לכלי הרכב, אך אלו לא נענו לקריאותיהם. בהמשך, לאחר שוטטות נוספת באזור, הם נכנסו לשכונת שועפט, שם הסתובבו עוד כ-40 דקות, עד שנתקלו באבו חדיר. "מישהו רדף אחרינו, אבל הוא לא הספיק להשיג אותנו", אמר בחקירתו אחד הנערים.

על פי החשד, שלושת החשודים אף תקפו נער ערבי נוסף משכונת בית חנינא הסמוכה לשועפט ביום שלפני הרצח, ואז נמלטו מהזירה. בחיפוש בבתיהם של החשודים נמצאו הטלפון הסלולרי של אבו חדיר, וכן ראיות פורנזיות רבות הקושרות אותם לאירוע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אביו של אחד החשודים בפרשה: בני לא קשור לזה. עומר מירון
החשודים צולמו בליל החטיפה בסמוך למקום ממנו נחטף אבו חדיר/עומר מירון

היום הותר לפרסום כי גבר בן 29, תושב התנחלות, שנעצר בעבר בחשד שהביע כוונה לחנוק את בתו, הוא החשוד המרכזי ברצח אבו חדיר לפני כשבועיים. על פי החשד, האיש, המטופל על ידי פסיכיאטר, הוא ראש החוליה שחטפה את אבו חדיר וביצע את הרצח בפועל. מהצהרת התובע שהוגשה עולה כי הוא רצח את הנער יחד עם שני קרובי משפחתו הקטינים. נפקד ימ"ר ירושלים, ניצב משנה תומר בדש, מינה שני צוותים שחקרו את המקרה במישור הלאומני ובמישור הפלילי, כאשר כל צוות מעדכן את השני על מנת לא להינעל על כיוון חקירה אחד. גם השב"כ היה שותף לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully