וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: "השוטר מכר מידע לעבריין אלי מוסלי"

בית משפט השלום בירושלים האריך ב-4 ימים את מעצרו של גלעד גרנביץ, רכז מודיעין בלהב 433, החשוד שמסר מידע לראש ארגון פשע תמורת תשלום. "החשדות הם ברף הגבוה ביותר"

אזיקים. אורי לנץ
מעצרו של גרנביץ הוארך בארבעה ימים/אורי לנץ

גלעד גרנביץ הוא רכז המודיעין ביחידה להב 433 של המשטרה שנעצר ביום חמישי בחשד כי מסר מידע לראש ארגון הפשע אלי מוסלי תמורת תשלום – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. שופטת בית משפט השלום בירושלים הורתה על הארכת מעצרו בארבעה ימים נוספים, וציינה בהחלטתה כי "החשדות התגברו מאוד ומצויים ברף הגבוה ביותר".

על פי החשד, מוסלי הצליח לקבל את המידע המסווג כשפנה לחוקר פרטי, וזה הפעיל אדם נוסף שקישר אותו עם גרנביץ. גרנביץ העביר תמורת תשלום את החומרים המסווגים על ארגון הפשיעה לאדם שקישר בינו לבין החוקר הפרטי, והאחרון מכר את המידע לחוקר הפרטי.

חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הצליחו לעצור את גרנביץ באמצעות תיעוד המפגשים בין החוקר הפרטי לבין האדם שקישר ביניהם, ולפי החשד, באותם מפגשים קיבל החוקר הפרטי את המידע המסווג על ארגון הפשיעה של מוסלי מתוך היחידה המשטרתית. לדברי חוקרי מח"ש, במשך תקופה ארוכה נפגש החוקר הפרטי עם העבריינים, וביצע בשבילם עבודות כדי לקבל חומרים מודיעיניים אודות הארגון. החוקר הפרטי שוחרר לביתו בתום חקירה.

עוד בנושא משפט ופלילים:
הוארך מעצרו של פישר: "מכיר את תרגילי המשטרה"
בדרך לאישום: השוטר שהיכה את הנער הערבי הושעה
אישום ברצח דדון: דקר אותה בכל גופה והותירה למות

אילוסטרציה. ShutterStock
גרנביץ העביר תמורת תשלום את החומרים המסווגים על ארגון הפשיעה/ShutterStock

חברון גרנביץ, אחיו של גלעד גרנביץ, הגיב היום לחשדות נגד אחיו. "אחי נמצא בשירות המשטרה וכוחות הביטחון מזה כ-30 שנה. במהלך עשרות השנים לחם בארגוני הפשע, בהברחות הסמים, שימש כסוכן סמוי, מדובב והפעיל סוכנים סמויים ושתולים בארץ ובעולם", אמר.

"הוא שם על לוח לבו והקריב את חייו למלחמה בפשע בישראל ובחו"ל. במהלך שירותו במשטרה, קיבל אותות הצטיינות רבים כקצין מוערך על פועלו למיגור הפשע והסמים. בשרותו הצבאי במג"ב נפצע בפיגוע ראווה ובמהלך כל שנות פעילותו במשטרה סיכן את חייו לא אחת כסוכן סמוי למען המטרה הנעלה והחשובה של מיגור הפשע בישראל. בעקבות הזעזועים האחרונים במשטרה, ובפרט ביחידה להב 433, העלו על המוקד גם 'כבשים תמימים' ואין לי ספק שהוא אחד מהם. אין ספק כי מדובר בהאשמה חמורה שתתברר כנטולת שחר ויתברר כי 'ההר הוליד עכבר'. אנחנו מאמינים בחפותו המלאה ובימים הקרובים ישוחרר ממעצר מחוסר אשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully