וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפלילו שני מעצבי שיער 40 סוחרי סמים מסוכנים

7.7.2014 / 18:49

שני מעצבי השיער, גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם, תיעדו במשך שנה עסקאות סמים רבות בהן נמכרו קוקאין, אל.אס.די וחשיש. בין החשודים: קטינים בני 17 וגבר בשנות ה-60 לחייו

צילום: משטרת ישראל, עריכה: גדי וינסטוק

שני מעצבי שיער ששימשו סוכנים סמויים הצליחו להפליל כ-40 חשודים בסחר בסמים לאחר שרכשו מהן קוקאין, חשיש ואל.אס.די. בתום מבצע נרחב שנמשך כשנה, פשטו לפנות בוקר (שני) שוטרי מרחב ירקון בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן על בתיהם של החשודים באזור המרכז – חלקם היו קטינים בני 17 בעת ביצוע העבירה – ועצרו אותם לחקירה בגין חשד לסחר בסמים מסוכנים.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו שוחח עם אביו של הנער שנרצח: "רצח מתועב"
במח"ש בודקים: פישר קשור להלבנת ההון לאברג'יל?
"הקרב על העיר": הסופרים בת"א נפתחו, חרף הדוחות

סוכנים סמויים הפלילו כ 40 סוכני סמים. יולי 2014. משטרת ישראל, צילום מסך
הסוכנים הסמויים בפעולה/צילום מסך, משטרת ישראל

מפקדי מרחב ירקון החלו לפני כשנה להפעיל שני סוכנים סמויים בקרב סוחרי סמים באזורים השרון, המרכז וגוש דן. הסוכנים, שני מעצבי שיער, גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם, רכשו סמים שונים בעשרות הזדמנויות ובמקומות שונים, וכן תיעדו את מעשיהם על מנת להפליל את הסוחרים. לצעירים מביניהם טרם מלאו 18 בעת ביצוע העבירה, והמבוגר מביניהם בשנות ה-60 לחייו.

מפרטי החקירה עולה כי מעצבי השיער הפלילו במשך חודשים עשרות לקוחות, שלא ידעו שמדובר בשני סוכנים סמויים שעובדים בשירות משטרת ישראל ואשר גויסו על ידי משרד המודיעין של מרחב ירקון, בפיקודו של רב פקד עמוס צמח. זאת, במסגרת המאבק בתופעת הסחר והשימוש בסמים מסוכנים. מפקד המרחב, תת-ניצב יהודה דהן, בירך את שוטריו על היצירתיות שהפגינו. לדבריו, השוטרים היו נחושים וכל זאת למען איכות ורמת חייהם של תושבי הסביבה.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, אמר בטקס מיוחד בו הוענקו לסוכנים תעודה ומדים כי הוא "גאה במעמד זה והפעילות ראויה להערכה". סאו הגדיר את המלחמה בסמים כ"נחושה ובלתי מתפשרת". בסיום הטקס הודה לסוכנים על פעילותם והודיע על גיוס לשורות המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully