וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פישר לחסן: 'יש חקירה נגדך, אפשר לסגור במיליון דולר'"

6.7.2014 / 13:26

בדיון בהארכת מעצרו של הפרקליט הנודע הנחשד בתיווך שוחד ובשיבוש הליכים, הוצגו ציטוטים משיחת טלפון בינו לבין יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, שבה אמר: "אם זה יתגלה, שנינו נשב בכלא"

צילום: גדעון צנטנר, דוד קורן, אדריאן הרבשטיין; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

"אם זה יתגלה, שנינו נשב בכלא. אבל אני צריך את הכסף למשטרה. תעביר לי אותו דחוף" – כך אמר עו"ד רונאל פישר ליו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, על פי הקלטה של שיחה שהתנהלה בין השניים, ודברים מתוכה צוטטו בדיון בהארכת מעצרו של פישר בשבוע שעבר. בחקירתו סיפר חסן כי לפני חצי שנה, עוד לפני שנחקר, פנה אליו פישר ואמר לו "תשמע, יש נגדך חקירה במשטרה, אפשר לסגור אותה במיליון דולר".

בהקלטה אחרת שחלקים מתוכה נשמעו בדיון, נשמע חסן אומר: "הבת שלי הוזמנה לחקירה" ואילו פישר השיב: "תמתין". לאחר ששוחח עם גורם המקורב למשטרה, הוא התקשר שוב לחסן והרגיע אותו: "הכול בסדר, תירגע. תלך לחקירה, הכול בסדר, לא לדאוג".

פישר נעצר ביום חמישי האחרון בחשד לעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש הליכי משפט וחקירה, זאת לאחר שניצל לכאורה את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים, ובהם חסן. בחקירתו טען חסן כי פישר הציע להשיג לו הקלות משמעותיות בתיק שבו הוא נחשד בעבירות שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים, תמורת סכום כסף גדול. לאחר שחסן דיווח על כך למשטרה, הוא העביר במסגרת תרגיל חקירה מזוודה ובה 150 אלף דולר לידי פישר.

עוד בוואלה! חדשות:
אישום: רצח את שני ילדיו בשל סכסוך עם גרושתו
הלם בצרפת: אם דקרה למוות מורה באמצע השיעור
רצח הנער הערבי בירושלים: כמה חשודים נעצרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסן ופישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרסתו של פישר לטענה על הבטחתו לסגור את התיק, כפי שמסר לשוטרים, היא שהוא בדק את חומרי החקירה בתיקים של חסן והגיע למסקנה שאין די ראיות נגדו. לפי חשד המחלקה לחקירות שוטרים, פישר לא ייצג בסופו של דבר את חסן בהליכים הפליליים, אלא את בני משפחתו בלבד.

החקירה בעניין הועברה לידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בניסיון לברר מהיכן קיבל פישר את המידע הרגיש, בין השאר באמצעות ציתותים ומעקבים אחר התנהלותו. גם חסן עצמו הקליט את עורך הדין. לפי חשד המשטרה, מלבד חסן, קיבלו נאשמים נוספים בפרשות ציבוריות בולטות הצעות דומות מהפרקליט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"המשרד מעולם לא זכה להנחות מגורמי אכיפה"

עם לקוחותיו המרכזיים של עו"ד פישר נמנים קצינים בכירים מאוד במשטרה, בהם ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה. כמו כן, מייצג עורך הדין שורה של קצינים בכירים פחות, אך כאלו המחזיקים בתפקידי מפתח בארגון.

במח"ש בודקים אם בתמורה למידע שקיבל מקצינים שייצג הוא נהג לגבות מהם שכר טרחה נמוך או לחלופין להעניק להם טובות הנאה, כמו למשל בקבוקי קוניאק, הנחות בבתי מלון ושדרוגים לסוויטות. לפי שעה בחקירת מח"ש לא עלה שמו של שום קצין ספציפי החשוד בקשר אסור שכזה עם פישר.

המפכ"ל יוחנן דנינו בכנס המועדון לתעשייה ולמסחר. דרור עינב
דנינו/דרור עינב

ממשרדו של פישר נמסר בתגובה: "עו"ד פישר לא עושה הנחות, לא לעצמו ולא לאחרים, כאשר הדבר נוגע לטיפול בלקוחות המשרד, ולכן ברור מדוע הצלחותיו ויכולותיו המוכחות ממריצות גורמים שונים ואינטרסנטים לנסות ולפגוע בו. המשרד מעולם לא זכה להנחות מגורמי אכיפה שונים ובמסגרת הטיפול המשפטי, הוא נלחם והופך כל אבן, ומעלה כל טענה, מבלי לחשוש מדבר. גם כעת, דבר לא ימנע ממשרדנו להמשיך ולתת את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיו. עו"ד פישר עושה כל הדרוש לבירור הדברים במהרה, ומשכך, אנו משוכנים כי הסיפור יחלוף בלא כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully