וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נדקרו למוות בקטטה ברחובות

5.7.2014 / 6:02

בן 20 נמצא ללא רוח חיים עם דקירות בפלג גופו העליון, וצעיר נוסף בן 30 פונה לבית החולים במצב אנוש, שם מת מפצעיו. על פי החשד, האירוע החל ליד ביתה של בת זוגו של בן ה-30

צילום: יותם רונן, עריכה: יותם בן-דוד

שני צעירים, בני 20 ו-30, נדקרו הלילה (שבת) למוות במהלך קטטה שפרצה בדרך יום הכיפורים ברחובות. הצעיר בן 30 נפצע אנושות ופונה לבית החולים קפלן בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בקטטה נפצע צעיר נוסף בן 25 בינוני ועוד נער בן 18 נפצע באורח קל. שניהם פונו לבית החולים קפלן. חמישה חשודים נעצרו לחקירה.

ניידת משטרה. מגד גוזני
אחד הנדקרים מת מפצעיו בבית החולים/מגד גוזני

על פי החשד, הצעיר בן 30 הסיע את בת זוגו לביתה בעיר, ולאחר שעלתה אל דירתה, התפתחה קטטה בינו לבין צעירים שישבו בכניסה אליו. המשטרה חושדת כי הצעיר בן 30 דקר למוות את הצעיר בן 20, שפצע אותו אנושות. בן ה-30 ניסה להימלט מהזירה ברכבו, אולם הוא נתקע בקיר של בית פרטי ובבית החולים מת מפצעיו. טרם התברר מדוע פרצה הקטטה.

עמי מלמה, פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה, הבחנו בצעיר כבן 30 דקור בפלג גופו העליון, מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק כשהוא שוכב במושב הנהג של רכב שפגע בחומה של בניין, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה. במקביל, קראו לנו לגינה סמוכה שם שכב על הקרקע צעיר כבן 20 דקור בפלג גופו העליון ללא רוח חיים. יחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום קבענו את מותו של הצעיר בגינה ופינינו את הפצוע מהרכב תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים קפלן. בסיוע כוחות משטרה ביצענו באזור סריקות אחרי נפגעים נוספים שבמהלכן אותרו ברחוב סמוך שני נפגעים, צעיר כבן 25 במצב קל עד בינוני דקור בפלג גוף עליון וצעיר כבן 18 במצב קל עם דקירות בפלג גוף תחתון, 2 הפצועים טופלו במקום ופונו באמבולנס מד"א לקפלן".

מפקד מרחב שפלה במשטרה, תת-ניצב יהודה בן עטר, אמר: "שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באדם דקור שותת דם. אדם אחד נפטר כתוצאה מקטטה, יש לנו פצוע קשה ויש לנו עוד פצועים שמטופלים בבתי חולים מעורבים בקטטה חלקם הגדול נמצאים כרגע בחקירת משטרה. אנחנו בשלב הראשון של האירוע, אני חושב שכדאי שנמתין כרגע לתוצאות החקירה, אנחנו יודעים שהקטטה הייתה כאן, אם היא התחילה כאן או שהיה עוד אתר אחר אני לא יכול להגיד".

עוד בוואלה! חדשות
המחאה על רצח הנער הגיעה למרכז: עימותים בטייבה
צפו: נמלטים מהרקטות בדרום בזמן הבילוי בבריכה
יום של קטל בכבישים: בן 36 ובת 60 נהרגו בתאונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully