וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח רינת רואס ב-2005

30.6.2014 / 10:32

המשטרה עצרה לפני שבועיים את בילאל שאכר, תושב הצפון בן 30. מבדיקת דגימות הדי-אן-איי שנלקחו ממנו עלה כי הן תואמות לאלו שנמצאו באתר הבנייה שבו נמצאה הגופה. החשוד מכחיש

צילום: שי מכלוף, דוברות משטרת מחוז דרום; עריכה: יותם בן-דוד, טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

בילאל שאכר, בן 30, תושב הכפר בועיינה-נוג'ידאת שבצפון, הוא הגבר החשוד שאנס ורצח את רינת רואס, תושבת אשדוד בת 19, ב-2005 באתר בנייה בעיר – כך הותר הבוקר (שני) לפרסום. שאכר, שנעצר לפני שבועיים, יובא היום לבית משפט השלום באשקלון לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים לצורך גיבוש כתב אישום נגדו בגין רצח, אונס ומעשה סדום.

בשבוע שעבר דווח על כך שחוקרי מחוז הדרום של המשטרה הגיעו לפריצת דרך משמעותית בפרשת הרצח, שאירע לפני תשע שנים. פריצת הדרך הגיעה לאחר ששבוע לפני כן נעצר שאכר בגין השתתפות בקטטה בקריית מלאכי. במסגרת חקירתו נלקחו ממנו דגימות די-אן-איי, ואלה נשלחו למאגר המשטרה. הממצאים העלו כי הן תואמות לאלו שנמצאו בזירת הרצח של רואס.

"אני לא עשיתי כלום", אמר שאכר היום בבית המשפט. "עברתי באשדוד, הרבה עברתי באשדוד, אבל אני לא הרגתי ולא עשיתי. אמרתי להם שאני לא עשיתי את זה, שיחפשו את הבנאדם שעשה את זה". פרקליטו של שאכר, עו"ד אדם ג'ורנו, התייחס למציאת סימני הדי-אן-איי בזירת הרצח ואמר כי "זה ממש לא מרגש או מפחיד אותנו. הבחור עבד במקום ולבטח יש סימנים". לדבריו, מרשו "משלם את מחיר הכישלון של המשטרה. הוא נחקר כבר בעבר, אז למה פתאום עכשיו עוצרים אותו? זה לא מקרי".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
מטח בדרום: 15 רקטות התפוצצו במערב הנגב
אחרי התיקונים: חוק הזנה בכפייה צפוי לעבור היום
מימשו את האיום: בתי המשפט מתנתקים מעורכי הדין

רינת רואס ז"ל. באדיבות המשפחה
"נרצחה באתר בנייה וגופתה הוסתרה שם". רינת רואס/באדיבות המשפחה

על פי החשד, שאכר, שעבד באתר הבנייה באשדוד, אנס באכזריות את רואס ורצח אותה לאחר מכן בעת ששבה מתל אביב לבית הוריה, הממוקם בסמוך לאתר. לאחר הרצח הוא החביא על פי החשד את גופתה במקום. עובר אורח מצא אותה כעבור זמן מה והזעיק את המשטרה. שאכר הפסיק להגיע למקום עבודתו לאחר המעשה, ולא אותר עד למעצרו לפני שבועיים. בחקירתו הוא הכחיש כל קשר לרצח.

"אני מתפללת בכל יום במשך תשע שנים שהפרשה תסתיים, עכשיו אולי מישהו נענה לי מהשמיים", אמרה אמה של רינת רואס, ז'קלין, עם היוודע דבר הפיצוח האפשרי של הפרשה. "אני רק מקווה שמי שעולל את זה לבתי ישלם עונש כבד מאוד על המעשה. במשך השנים נפגשתי עם קציני משטרה וגם עם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' כדי שלא יתנו לפרשה לגווע ושהתיק לא ייסגר. הם הבטיחו לי שיעשו את כל המאמצים כדי שהפרשה תהיה תמיד בראש סדר העדיפות של המשטרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בילאל שאכר, החשוד ברצח רינת רואס, בבית משפט השלום באשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
בילאל שאכר החשוד ברצח, היום בבית המשפט/שי מכלוף

"כל הנושא המשפטי מטריד אותי כרגע", הודתה ז'קלין. "אני חוששת מהליך המשפטי כי יש הרבה עסקאות טיעון, ולפעמים בתי המשפט נותנים עונשים קלים. אני מקווה שלא נגיע לרגע הזה".

מפקד מחוז הדרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, התייחס לפיצוח האפשרי של הפרשה ולקשר המתמשך עם משפחת רואס. "אין נחמה ואין מזור לכאב של משפחת רואס על אובדן בתם היקרה", אמר. "בשבועות האחרונים נפגשתי עם ההורים ז'קלין וקותי ועדכנתי אותם על ההתפתחות בחקירה. נוכחתי להכיר משפחה חמה ומגובשת שהאמינה במשטרה שתגיע לחקר האמת ותסגור מעגל עם הרוצח הנתעב. מחובתנו המקצועית והמוסרית לתפוס ולעצור את מי שביצע את הרצח האכזרי והנפשע ולהביאו לדין".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully