וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב המרכז תקף קטינות ותועד בשעת מעשה

27.6.2014 / 16:02

אם שילדתה חמקה מהטרדה מינית ארבה לחשוד, תפסה אותו עם ילדה נוספת בשירותי בית כנסת – ותיעדה זאת בווידאו. כשנתפס, הכחיש החשוד ואמר: "אני רק מנגב לה את הזיעה". צפו בתיעוד

עריכה: קשת סידי

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (שישי) להאריך בחמישה ימים את מעצרו של גבר בן 33 מאחת הערים במרכז הארץ, שנעצר אתמול בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים. החשוד נתפס בשעת מעשה הודות לתושייתה של אם שבתה הוטרדה ושל גבאי בית כנסת בעיר.

החשוד, המוכר לחלק מתושבי העיר בשל שמועות שניסה להטריד קטינים עוד לפני שנעצר, ניסה על פי החשד לתקוף ביום רביעי האחרון ילדה, והיא הצליחה לחמוק מידיו. הילדה רצה לביתה וסיפרה לאמה על החשוד, והאם החליטה לשים סוף למעשים. אם הילדה פנתה לגבאי בית הכנסת וביקשה את עזרתו, ויחד הם ארבו לחשוד. אתמול הם תפסו אותו בשעת מעשה, כשהלך לשירותים של בית הכנסת עם ילדה אחרת, בת שש. הם הפתיעו אותו עם מצלמת וידאו בחלון חדר השירותים.

עוד בוואלה! חדשות:
הורוביץ נגד פירון: "דבריו נגד ההומואים - רשעות"
"שוטר אנס גבר, התחזה לו וסחט אותו למטרות מין"
צרפת, ספרד ואיטליה לאזרחיהן: החרימו ההתנחלויות

אילוסטרציה. ShutterStock
"פעם אחת ולתמיד אתה תאכל אותה על המעשים האלה"/ShutterStock

החשוד הכחיש את המעשה ואמר בתגובה: "אני רק מנגב לה את הזיעה". הגבאי השיב לו, "פעם אחת ולתמיד אתה תאכל אותה על המעשים האלה". בזמן שהגבאי שמר על החשוד, אם הילדה שחמקה ממנו הזעיקה את המשטרה והגישה תלונה נגדו, ושוטרי תחנת ראש העין הגיעו לעצור אותו. בשל אופי העבירות וגיל הקורבן, הוטל איפול על יתר פרטי הפרשה.

בכיר בעירייה סיפר לוואלה! חדשות שהתייעץ עם רב העיר, והאחרון הורה לו לפרסם את התיעוד של החשוד נתפס בשעת מעשה. בתגובה למקרה הוא קרא לציבור לא לפחד ולהעיד. "הבחור הזה רב מעללים ויש לו היסטוריה של כמה וכמה מקרים בתקופה האחרונה. הוא הכה בעבר והוא יעשה זאת גם בעתיד, לכן אם אתם רוצים לחוס על נפשות ילדיכם, קומו ועשו מעשה".

פרקליטו של החשוד, עו"ד יהודה פריד, אמר בתגובה: "מרשי מכחיש את כל החדשות המיוחסים לו ובהמשך החקירה תתברר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully