וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: העביר כספים לבן אליעזר תמורת ויזה למצרים

26.6.2014 / 0:15

איש עסקים שנחקר הודה כי העביר סכומי כסף גדולים לחשבון הבנק של בן אליעזר, חלקם שימשו לרכישת נכס. בתמורה לכך הוא נהנה מקשריו הענפים של הח"כ בקהיר ומהוויזה

ממשיך להסתבך: איש עסקים מתחום הנדל"ן, שחי לסירוגין בארץ ובחו"ל, הודה שהעביר מאות אלפי שקלים לחשבון הבנק של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר (העבודה) וסכומי כסף נוספים ששימשו לקניית נכס. בתמורה לכך, הוא ביקש ויזה למצרים ונהנה מקשריו הענפים של חבר הכנסת בצמרת השלטון שם.

מוקדם יותר אמש פרסם ערוץ 2 כי סכומי הכסף הועברו לבן אליעזר ב-2011 וב-2012. חבר הכנסת ואיש העסקים עומתו עם המידע, אולם איש מהם לא פירט על טיב הקשר ביניהם. לשכתו של בן אליעזר הכחישה את הדברים, ומסרה כי מדובר ב"טענות מופרכות".

פרשת בן אליעזר - כותרות קודמות:
איש עסקים נוסף יזומן לחקירה במשטרה
שוב: בן אליעזר נחקר בחשד שקיבל כסף שלא כדין
מתי צריך להצהיר על מתנה מבן משפחה?

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
לשכתו מסרה כי מדובר ב"טענות מופרכות". בן אליעזר/נועם מושקוביץ

אתמול בבוקר נחקר בן אליעזר בפעם הרביעית במשרדי יחידת להב 433 בלוד. זאת בשל חשד שאיש העסקים אברהם נניקשווילי נתן לו 350 אלף דולר לצורך רכישת הפנטהאוז שלו ביפו, בשווי כתשעה מיליון שקלים. על פי חשד נוסף, הוא קיבל סכום כסף דומה מקרוב משפחה שלא כדין.

בשבוע שעבר התעוררו סתירות בין הגרסה שמסר בן אליעזר בחקירתו לבין זו של בני משפחתו. בן אליעזר טען כי לא הוא זה שהשתמש בכספת הסודית שאותרה בסניף בנק בירושלים, ובה נמצאו 600 אלף דולרים במזומן. לדבריו, בנו יריב הוא שהשתמש בכספת. ואולם, לוואלה! חדשות נודע כי בחקירתו של הבן יריב, שהסתיימה לפני תפסית הכספת, הפתיע הבן את החוקרים וסתר את גרסת אביו. כשנשאל אם קיימת כספת, הוא ענה: "אולי לאבי יש", ואף טען שמעולם לא היה בה.

לאחר מכן, סתר הבן את עצמו בחקירה. כשהקשו עליו החוקרים והטיחו בפניו את העובדה כי אביו טען בפניהם שהם היו שם יחד, ענה הבן כי ייתכן שהגיע למקום כמה פעמים עם אביו כדי לעזור לו להיכנס לחדר הכספות. זאת מכיוון שהוא מסייע לו להתנייד ממקום למקום. הבן טען כי אין לו מושג מה יש בתוכה. הוא אמר גם כי לא העביר לאביו כספים מנניקשווילי.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully