וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את חברו בבית קפה הומה כי אמר "רבאק"

23.6.2014 / 11:21

מרדכי מימון, תושב נתניה בן 45, נאשם כי לפני שלושה שבועות אמר כי בכוונתו "לעשות סדר" ואז לבש תחפושת ודקר את חיים עטיה למוות לעיני כול. "פעל באופן קר, מתוכנן ומחושב"

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד מרדכי מימון, תושב נתניה בן 45, בגין הרצח של חיים עטיה לפני כשלושה שבועות. על פי כתב האישום, מימון דקר את חברו למוות בבית קפה הומה מאדם לאחר שלטענתו חילל את השם כשהשתמש בקללה "רבאק".

עוד סיפורי פלילים:
מזהים אותו? שודד פרץ לבית - ותועד במצלמות אבטחה
חשד: גבר מת"א סימם נשים שהכיר ברשת ואנס אותן
חשד לרצח: גבר בן 42 נדקר למוות בפתח תקווה

עוד צוין בכתב האישום, שהגישה עו"ד מיכל מזור-קולר מפרקליטות מחוז המרכז, כי מימון - בעל עבר פלילי עשיר - עטיה ואדם נוסף המכירים זה את זה שנים רבות, נהגו להיפגש באופן קבוע בבית הקפה "בנבינו" בנתניה. סביב אותה תקופה הכין מימון עלונים בגנות השימוש בקללה "רבאק", והפיץ אותם בקרב באי בית הקפה והחנויות בסביבתו.

בחודש שעבר ישבו מימון ועטיה וכמה לקוחות קבועים נוספים בבית הקפה. במהלך השיחה, על פי כתב האישום, קילל עטיה ואמר "רבאק", ובתגובה אמר לו מימון "אל תקלל את אלוהים" והשליך לעברו בקבוק שתייה מזכוכית. הבקבוק פגע בראשו. לאחר מכן המשיכו עטיה ושאר הנוכחים בשיחה מבלי לעשות דבר.

לפי המיוחס לו, מימון נכנס בתחילת יוני לחנות סמוכה לבית הקפה, ושם לבש חולצה בהירה וחבש לראשו פאה שחורה. בעל החנות שאל אותו לפשר מעשיו, ומימון השיב כי בכוונתו "לעשות סדר", ויצא לעבר בית הקפה שבו ישב באותה העת עטיה.

בהגיעו לבית הקפה ניגש מימון לעטיה מאחור ודקר אותו בחוזקה פעמיים באמצעות סכין. להב הסכין, שבה הצטייד מבעוד מועד, נשברה ונתקעה בגבו של עטיה, והידית נותרה בידו של מימון. מימון נמלט מבית הקפה ועטיה הובהל לבית החולים לניאדו בעיר, ושם נקבע מותו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של מימון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נטען כי מימון "פעל נגד המנוח באופן קר, מתוכנן ומחושב, ללא כל קנטור מצדו, וזאת בתוך בית קפה הומה מאדם".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully