וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בעפולה: גופת צעירה נמצאה בחדר מדרגות

אחיקם משה דוד

11.6.2014 / 20:17

תחילה סברו החוקרים כי אין הרקע למעשה אינו פלילי, אולם לאחר עדותה של אחת השכנות בבניין, בשכונת גבעת המורה, הוחלט לעצור בן 65 בחשד לרצח. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופת הצעירה נמצאה בגרם מדרגות בבניין בעפולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר בן 65 נעצר הערב (רביעי) בחשד לרצח צעירה בעפולה, שגופתה התגלתה הבוקר בחדר מדרגות בבניין בשכונת גבעת המורה. בתחילה סברו החוקרים כי אין חשד לפלילים, אולם במהלך היום נעצרה שכנה של הנרצחת, שמוכרת למשטרה, וככל הנראה עדותה שינתה את כיוון החקירה. החשוד במעשה נחקר בשעות האחרונות ומחר יובא לדיון בבבקה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

עורך דינו של החשוד, שלומי טדרי, מסר בתגובה כי "מרשי מכחיש כל קשר למיוחס לו מלבד היכרות בתוך שכנים. אין לו שום ידיעה על אודות נסיבות מותה". עוד הוסיף, כי "נמתין לתוצאות נתיחת הגופה ואני תקווה שעם התקדמות החקירה יתברר כי אין לו מעורבות בפרשה".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
מתקדמים לעבר בגדד: לוחמי ג'יהאד השתלטו על תיכרית
תיעוד: ראש אגף התנועה ניצל מתאונה
לא רק הנשיא: מיהם השרים שהסכימו לחשוף את הונם?

זירת הרצח במג'דל כרום. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח במג'ד אל-כרום, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

הבוקר התגלתה גופת אישה בת 77 עם סימני חבלה קשים בראשה בביתה בכפר מג'ד אל-כרום שבגליל העליון. החשוד ברצח הוא בעלה בן ה-84. מפקד תחנת משטרת כרמיאל הסמוכה, רב-פקד שייח עמג'אד, סיפר כי בסביבות השעה 4:00 טלפן החשוד לאחד מבניו, שגר בכפר, ואמר לו: "תבוא, רצחתי את אמא". לדברי קצין המשטרה, "הבן ההמום הגיע לבית הוריו, מצא את אמו כשהיא מתבוססת בדמה בחדר השינה במיטה. הוא הזעיק למקום אח נוסף שמתגורר בכפר והשניים הזעיקו למקום את כוחות המשטרה ואת מד"א".

מפקד המחוז הצפוני, ניצב זוהר דביר, ביקר בזירת האירוע, והטיל את החקירה על היחידה המרכזית שבמחוז הצפוני. דובר המחוז, רב-פקד משה ויצמן, אמר לוואלה! חדשות כי לחשוד ברצח, שהיה נשוי לנרצחת 61 שנה, אין רקע קודם של אלימות במשפחה. חוקרים מתחנת כרמיאל ואנשי זיהוי פלילי באו בית המשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully