וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הדקות שהובילו לרצח יפתח גריידי

22.5.2014 / 19:02

בסרטון אבטחה מהמועדון ברעננה נראה הנאשם המרכזי בן גניש שב מהמטבח כשבבגדיו מוסתרים מזלג וסכין קצבים. חבריו נראים מתקדמים אל השער, שם הבחינו בחייל. זמן קצר אחר כך הוא נרצח

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: טל רזניק

כך נראה הרצח: מצלמות האבטחה של מועדון "שש" ברעננה תיעדו את הקטטה שהובילה לרציחתו של החייל יפתח גריידי בן ה-19 בערב חג שביעי של פסח בחודש שעבר. בסרטון נראה בין היתר בן גניש (מסומן בעיגול), בן 23, הנאשם המרכזי במעשה. לפי כתב האישום, גניש נעץ בגריידי סכין קצבים ואז נמלט מהזירה. הוא הסגיר את עצמו לאחר יותר מיממה.

עוד על הרצח ברעננה בערב החג:
הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח יפתח גריידי
החשוד המרכזי ברצח גריידי: "אין הוכחות שרצחתי"
"ילדים נרצחים על ימין ועל שמאל, חייבים להתעורר"

יפתח גריידי חייל בן 19 מרעננה שנרצח בפתח מועדון. פייסבוק, צילום מסך
"במהלך הקטטה גמלה בלבו של גניש החלטה להביא למותו של מי מבני החבורה של המנוח". יפתח גריידי/צילום מסך, פייסבוק

במצלמות האבטחה נראים גניש ויתר הנאשמים במהלך הקטטה, שלאחריה – כך על פי כתב האישום – פנו למטבח ונטלו מזלג גריל וסכין קצבים. אחר כך הם נראים חוזרים כשהמזלג תחוב מתחת לחולצתו של גניש, שתחב את הסכין בקדמת מכנסיו. הארבעה נראים מתקדמים אל עבר שער היציאה מהמועדון, שם הבחינו בגריידי שהיה מעברו החיצוני של השער.

"במהלך הקטטה גמלה בלבו של גניש החלטה להביא למותו של מי מבני החבורה של המנוח", נכתב בכתב האישום. "לשם ביצוע החלטה זו, נכנסו הנאשמים למטבח המועדון, שם נטל גניש מזלג גריל ארוך בעל שתי שיניים, אותה בהמשך העביר לדבוש (בן דודו מני דבוש, ג"ג) יחד עם סכין קצבים. הנאשמים צעדו לעבר שער היציאה, ומשהבחין גניש באחד מבני חבורתו של גריידי, ניסה לדקרו, אך הוא הצליח להימלט".

"לאחר מכן", נכתב עוד בכתב האישום, "הבחין גניש במנוח ויחד עם דבוש הדף אותו לקיר והלם בו באגרופים כאשר דבוש דוקר את יפתח באמצעות המזלג וגניש נועץ את הסכין. כתוצאה מן הפגיעה דימם המנוח למוות. מיד לאחר הדקירה נמלטו הנאשמים מהמקום". את הנאשמים מייצגים עורכי הדין ניר דוד, משה שרמן ושחר חצרוני.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
צעיר בן 19 נדקר למוות בפתח מועדון לילה באזור התעשייה ברעננה. 21 באפריל 2014. שלומי גבאי
זירת הרצח ברעננה, בחודש שעבר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully