וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינה בריל, שנאשמת ברצח שני ילדיה - ילדה בן שלישי

14.5.2014 / 11:56

בריל, שדקרה למוות את ילדיה - בן שבע ובת חמש - ילדה בניתוח קיסרי תינוק שלישי מבן זוג שמתגורר בשוויץ. אחותה נאבקת על קבלת החזקה על התינוק: "זו החלטה קשה מאוד"

צילום: עומר מירון, עריכה: קשת סידי, קריינות: אביב אברמוביץ'

קרינה בריל, שנאשמת ברצח שני ילדיה - איגור בן השבע ומירה בת החמש, ילדה לפנות בוקר (רביעי) את בנה השלישי בבית החולים אסף הרופא. בריל הואשמה שדקרה למוות את ילדיה בספטמבר האחרון, ובמהלך שהותה במעצר נודע לשוטרים שהיא בהריון, שהסתיים היום בניתוח קיסרי מוצלח. אבי התינוק, תושב שוויץ בשם פליקס, מצוי עם בריל בקשר זוגי מאז שנפרדה מבן זוגה הקודם, לאחר שילדיהם המשותפים נרצחו.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, בתקופת הריונה בריל התעקשה להמשיך את ההריון, ולדברי גורם בשב"ס, לאחר הלידה יוצא הילד מחזקת אמו ויועבר לחזקת אביו הביולוגי. במהלך ההריון, נאבקה אחותה של בריל, נדיה לויט, על קבלת החזקה על התינוק - לה ולבעלה, מקסים. "זו החלטה מאוד קשה עבורנו ומלאת השלכות", אמר לויט בשיחה עם וואלה! חדשות. "פרט לכך אין לי מה להוסיף בשלב הזה".

קרינה בריל מספרת למה רצחה את ילדיה. מערכת וואלה!
ילדה בן שלישי. קרינה בריל ושני ילדיה שנרצחו, איגור ומירה/מערכת וואלה!

אחותה של בריל ובעלה שכרו את שירותיו של עורך כדי לפתוח בהליכים משפטיים לשם קבלת חזקה על התינוק. על פי החוק, אסירה רשאית לגדל את ילדה שנולד בכלא עד גיל שנתיים, ולאחר מכן עליו להימסר לאימוץ או לקרוב משפחה. במקרה שבו האם לא יכולה לגדל את התינוק, הזכות עוברת לאב – ובמקרה זה הוא מעוניין שגיסתו לשעבר ובעלה יגדלו את התינוק. ההכרעה בנושא גידול הילד תוכרע על ידי בית המשפט, אך רק גורמי רווחה ופסיכולוגים רשאים לקבוע אם יש לקחת מידי האם את התינוק מיד לאחר הלידה, כדי לא לסכנו.

"הסיפור הקשה של בריל מעלה שאלות קשות על עתידו של הילד ועל מידת ביטחונו בזרועות האם", הסביר גורם סוציאלי המעורב בפרשה. "אם שפגעה באופן כל כך קשה בשני ילדיה ושמצבה הנפשי לא צפוי ורעוע כל כך, עלולה לעשות זאת שוב", אמר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully