וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה של משפחת אולמרט: "חשים שנעשה להם עוול גדול"

13.5.2014 / 13:39

גזר הדין שהוטל על ראש הממשלה לשעבר לא הפתיע את קרוביו, אך על פי אתי לבני, המקורבת למשפחה, הוא ממשיך לטעון לחפותו. חותנו של אולמרט: "אלו ימים קשים מאוד"

מערכת וואלה!

בני משפחתו מקורביו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מאוכזבים מגזר הדין שהוטל עליו היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי, אך אינם מופתעים. אתי לבני, חברה של משפחת אולמרט, אמרה כי גזר הדין חמור ביותר, אך משפחתו לא הופתעה ממנו כפי שהופתעה מההרשעה.

"השוק הגדול היה במתן פסק הדין. אף אחד לא ציפה לפסק דין מרשיע, ההערכה הייתה שהוא יצא מזה ושהוא לא יורשע, זאת הייתה הפתעה גדולה", הסבירה לבני. "גזר הדין של היום הוא מאוד חמור, אבל אני לא חושבת שהוא באותה רמה של שוק והפתעה כמו שהיה פסק הדין".

לקריאת גזר הדין המלא - לחצו כאן

"גם אם גזר הדין היה שנה או שנה וחצי, אולמרט היה מערער עליו ולא מקבל על עצמו בשום צורה שהיא את הקביעות האלו", הסבירה חברת המשפחה. "כמובן שגזר דין של שש שנים הוא שוק והוא חמור". לדבריה, העונש החמור שהוטל על אולמרט אינו משנה את עמדתו בנוגע לחפותו: "א. לא לקחתי שוחד, ב. לא ידעתי על כל הסיפור הזה ו-ג. אני מקווה שבערעור פסק הדין יוטה והוא ישתנה", אמרה לבני בשמו של אולמרט. על המשפחה עצמה הוסיפה לבני: "המשפחה בטח מאוד מדוכדכת. זה מסמר נוסף בכל הסאגה הזאת, והם מרגישים שנעשה להם עוול גדול".

ההכרעה בתיק הולילנד - סיקור מיוחד:
פוליטיקאים על אולמרט: "עצוב, אך גזר הדין צודק"
אולמרט ייכנס בקרוב לכלא? שאלות ותשובות
כאב הראש של השב"ס: איך כולאים ראש ממשלה?

אהוד אולמרט ביציאה מהאולם בגזר דינו בפרשת הולילנד, בית המשפט המחוזי תל אביב, מאי 2014. יותם רונן
"גם אם גזר הדין היה שנה הוא היה מערער עליו". אהוד אולמרט בתום מתן גזר הדין, היום/יותם רונן

אחיו של אולמרט, ירמי, סירב להתייחס ישירות לגזר הדין והבהיר: "גזרנו על עצמנו שתיקה. נגיד את הדברים בתום ההליכים וכשהדברים יסתיימו. יש לנו מה להגיד ונגיד אותו בבוא הזמן". חותנו של אולמרט, עו"ד יוסף גרוס, הוסיף: "אלו ימים קשים מאוד, אכן, אבל איך אמר הנביא? 'חכם בעת ההיא תשתוק'".

אסף שריב, חברו הטוב של אולמרט ולשעבר יועץ התקשורת שלו הגיב על החלטת השופט: "עם בן אדם שאומר על ראש ממשלת ישראל 'בוגד', אני לא יכול להתמודד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ירמי אולמרט. יותם רונן
"יש לנו מה להגיד ונגיד אותו בבוא הזמן". אחיו של אולמרט, ירמי/יותם רונן

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר שמונה שנות מאסר, מתוכן שש שנים בפועל, על אולמרט, שהורשע במרץ האחרון בפרשת הולילנד בשתי עבירות של קבלת שוחד בסך מאות אלפי שקלים בהיותו ראש העיר ירושלים. נוסף על עונש המאסר, הטיל השופט דוד רוזן על ראש הממשלה לשעבר קנס בסך מיליון שקלים וחילוט של 560 אלף שקלים מכספו. עוד קבע השופט כי העבירות שבהן הורשע אולמרט נושאות עמן קלון. בתום הקראת גזרי הדין של שבעת המורשעים בפרשה הודיע השופט רוזן כי ביצוע גזרי הדין יעוכבו עד ל-1 בספטמבר. "מתפקיד רם ונכבד שאין חשוב ומרכזי ממנו הגיע למעמד שלי מי שהורשע בפלילים, בעבירות חמורות ובזויות", אמר השופט.

פרקליטו של אולמרט, עו"ד אלי זהר, אמר בתגובה שמדובר בעונש חמור מאוד. "גם חלק מהמילים שאמר השופט חמורות מאוד. הוא החיל אותם בנשימה אחת על כל הנאשמים, ויש בזה משום הרחקת לכת", אמר עו"ד זהר. "שמעתם מה אמר אולמרט – הוא לא לקח ולא קיבל שוחד". הפרקליט עוד ציין כי אולמרט עדיין רואה את עצמו כזכאי, "עם זה הוא הולך לבית המשפט העליון".

לפניות לכתבת: danayark@walla.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully