וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד זר תקף מינית את נכדתו של הקשיש שבו טיפל

12.5.2014 / 18:36

העובד, אזרח הפיליפינים בשנות ה-30 לחייו, חשוד שביצע מעשים מגונים בבת שש כשביקרה עם אחיה את הסב בירושלים. בנוסף, הוא חשוד שחשף את שני האחים לתוכן פורנוגרפי

עובד זר מהפיליפינים בשנות ה-30 לחייו נעצר אתמול (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים בנכדתו של הקשיש בו טיפל בירושלים. עוד הוא חשוד שחשף את הנכדה בת השש ואת אחיה בן התשע לתכנים פורנוגרפיים בטלפון הסלולרי שלו.

על פי החשד במשטרת ירושלים, החשוד ביצע את המיוחס לו בכמה הזדמנויות בזמן שהנכדים הגיעו לביקור בבית הסב, עליו הוא שמר. מי שגילתה את התקיפה לכאורה הייתה אם הילדים, שלאחרונה הבחינה בפגיעה מינית באיברים המוצנעים של בתה. היא פנתה לילדיה ושוחחה עמם במטרה להבין מה אירע, ואחרי שאלו סיפרו לה מה חוו – היא מיהרה להגיש תלונה בתחנת משטרת מוריה בבירה ביום רביעי האחרון. אתמול כאמור עצרו חוקרי התחנה את העובד והוא נלקח לחקירה.

כדי להבין על פני איזו תקופה בוצעה הפגיעה המינית, נגבתה עדות מהנכדים על ידי חוקר ילדים. החשוד במעשים הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. בדיון בבית משפט השלום בירושלים ביקש נציג המשטרה רב-סמל שלומי בן דור להאריך את מעצר החשוד לשם השלמת החקירה. השופט אלכסנדר רון קיבל את בקשת המשטרה, ובהסכמת פרקליטו של החשוד אישר להאריך את מעצרו ביום אחד.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully