וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רכז מודיעין עדכן זונות על פשיטות בעבור כסף

אחיקם משה דוד

29.4.2014 / 0:01

השוטר, שנעצר בתום חקירה סמויה, חשוד גם שקיבל אלפי שקלים ממועדוני הימורים בתמורה להתרעות על פשיטות מתוכננות. בחקירתו סיפר שהיה מצטיין המפכ"ל. נעצרו גם שישה אזרחים

רכז מודיעין המשרת באחת מיחידות המשטרה בצפון נעצר אתמול (שני) בחשד שהתריע בפני נערות ליווי על פשיטות משטרתיות מתוכננות בתמורה לכסף. המחלקה לחקירות שוטרים עצרה את השוטר בתום חקירה סמויה שניהלה בחודשים האחרונים. הרכז חשוד בקבלת שוחד, באיומים ובשימוש לרעה בכוחו.

עיקר החשדות מתמקדים בסיוע של אותו רכז מודיעין לזונות העובדות באזור הצפון. על פי החשד, בכמה מקרים הוא התריע בפניהן לפני פשיטות משטרתיות שעליהן ידע מתוקף תפקידו בתמורה לתשלום. בנוסף, השוטר חשוד בקבלת אלפי שקלים מבעלי מועדוני הימורים בתמורה להתרעות מוקדמות על פשיטות וכן הגנה מפני פעילות משטרתית. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

במסגרת הפרשה נעצרו גם שישה אזרחים שעל פי החשד נתנו את השוחד לאותו רכז מודיעין, ובימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים. במהלך חקירתו סיפר השוטר כי בעבר זכה בתואר "מצטיין המפכ"ל" על תפקודו. בהודעת מח"ש נמסר כי בכוונת המחלקה לחקירות שוטרים למצות את החקירה נגד כלל המעורבים בפרשה החמורה, שיש בה כדי להשליך על אמון הציבור במשטרה.

לפני כחודשיים נעצר מפקד יחידת התנועה הארצית כרמל בעקבות חקירה סמויה של מח"ש. על פי כתב האישום נגדו, הוא קיבל כמה פעמים טובות הונאה מעברייני תנועה בסיועו של מתווך, ובתמורה טיפל בהם לפנים משורת הדין והקהל על עונשיהם.

עוד בנושא משפט ופלילים:
אהוד ברק מסר עדות במשטרה על פרשת הרפז
חשד לחיסול: אדם נורה ממכונית חולפת בכביש בשפלה
הפרקליטות דורשת: לפחות 6 שנות מאסר לאולמרט

(עדכון ראשון: 23:23)

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully