וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 3.5 טון של הסם "נייס גאי" נתפסו בבאר שבע

24.4.2014 / 17:15

הותר לפרסום: שוטרי מחוז דרום חשפו מחסן בעיר שבו הוסתר סם הפיצוציות בכמות שהייתה מספיקה ל-1.3 מיליון מנות. חיפושים אחר חשודים. "פועלים למנוע פגיעה בשלום ילדינו"

שי מכלוף, משטרת ישראל; עריכה: מתן חדד

בלשי תחנת באר שבע של משטרת מחוז דרום חשפו לפני כשבועיים מחסן בעיר ובו 3.5 טון של חומר ממנו ניתן להכין את סם הפיצוציות "נייס גאי" וכן מעבדת סמים - כך הותר אחר הצהריים (חמישי) לפרסום. השוטרים פועלים לאיתור החשודים שהחזיקו בחומר במחסן, אשר זהותם ידועה. "אנחנו פועלים בכל הדרכים כדי למנוע מאותם גורמים עברייניים, שתאוות הכסף עומדת לנגד עיניהם, לפגוע בשלומם ובבריאותם של הילדים של כולנו", אמר היום (חמישי) מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, בעקבות חשיפת הסם.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: עשרות ערבים תוקפים ילדים חרדים בהר הבית
"תקופה קשה לפני שנים רבות": לימודי שואה בגני הילדים
צבא אוקראינה הסתער על סלוביאנסק והרג בדלנים רוסים

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרת מחוז דרום, פשטו בלשי תחנת באר שבע יחד עם לוחמים של משמר הגבול על המחסן בבאר שבע. החומר הרב שהוחזק ב-300 שקים הועבר לבדיקת מעבדה, שבה התגלה כי מדובר בסם הפיצוציות "נייס גאי". על פי ההערכות, ניתן להכין מהחומר כ-1.3 מיליון שקיות של הסם להפצה. כמו כן נמצאו במקום כ-1,000 שקיות ארוזות של "נייס גאי". במשטרה העריכו כי הסוחרים בסם היו יכולים לגרוף לכיסם כ-70 מיליון שקלים ממכירת הסם.

נחשפו 3.5 טון של חומרים להכנסת סמי פיצוציות. שי מכלוף
הסם שנמצא במחסן בבאר שבע/שי מכלוף

מפקד מחוז דרום, ניצב הלוי, אמר בעקבות חשיפת המחסן כי "'נייס גאי' וסמי הפיצוציות השונים הפכו לסמים הפופולריים והמבוקשים ביותר היום בקרב בני הנוער והצעירים. כולנו הורים לילדים מתבגרים ואנחנו פועלים בכל הדרכים כדי למנוע מאותם גורמים עברייניים, שתאוות הכסף עומדת נגד עיניהם, לפגוע בשלומם ובבריאותם של הילדים של כולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ומפקד המחוז הדרומי במשטרה ניצב יורם הלוי ביקרו את עומר וואליד, שנפצע באירוע הירי בסניף בנק בבאר שבע. דייב בוימוביץ'
ניצב יורם הלוי/דייב בוימוביץ'

לדברי ניצב הלוי, "תפיסת כמות הסם העצומה והמעבדה לייצור הסמים הן פועל יוצא של ההיערכות של המחוז הדרומי לאירועי הקיץ השונים. בני הנוער והצעירים נמצאים במוקד הפעילות שלנו בכל הקשור לפעילות חשיפה ומניעה". קצין המשטרה הבכיר הוסיף: "תפיסת הסם שהיה מיועד על פי החשד למאות אלפי בני נוער וצעירים ברחבי הארץ היא מכה אנושה וכואבת לשוק הסמים במדינת ישראל".

מעבדת לייצור נייס גאי נתפסה בדרום, אפריל 2014. שי מכלוף
300 שקים עם סם פיצוציות התגלו במחסן בבאר שבע/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully