וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג בני 60 הכניע פורץ שחדר לביתם: "כמו בסרטים"

אחיקם משה דוד

24.4.2014 / 9:40

שמעון ברק, בן 68 מנצרת עילית, התעורר מרעש בסלון ונתקל בחשוד. הוא החל להיאבק בו כשרעייתו שרה, בת 54, מסייעת לו ומזעיקה את המשטרה. הוא והחשוד אושפזו במצב קל-בינוני

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

שמעון ברק, סוכן ביטוח בן 68 מנצרת עילית, ורעייתו שרה, בת 54, נתקלו הלילה (חמישי) בהפתעה לא נעימה, כשנאלצו להיאבק בפורץ, בן 28, שחדר לביתם במהלך הלילה. תוך כדי המאבק בפורץ, הזעיקו בני הזוג את שוטרי תחנת נצרת עילית, שעצרו אותו לבסוף. הוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

בעל הדירה והחשוד נחבלו באורח קל עד בינוני במהלך המאבק, והועברו שניהם לטיפול רפואי בבית חולים העמק בעפולה. מפקד תחנת נצרת עילית, סגן-ניצב שלום אביטן אמר: "תגובתם המהירה של שוטרי הסיור הביאה למעצר החשוד, ומנעה תוצאה חמורה יותר שיכלה להיגרם כתוצאה מהמאבק בין החשוד למבוגרים". סנ"צ אביטן ציין את אומץ לבם של זוג המבוגרים, שלא איבדו את העשתונות ועמדו מול החשוד באומץ רב.

עוד בוואלה! חדשות:
פורנוגרפיה והטרדה מינית: סקנדל בטייסת העילית
לאחר התפטרות ארדן: חשש מביטול תרגיל העורף הלאומי
חולצו מאי בודד - בזכות אות מצוקה שסימנו בחול

ביתם של שמעון ושרה ברק בנצרת עילית שם היכו פורץ שנכנס לביתם . אפריל 2014. ערן גילווארג
"תגובתם המהירה של שוטרי הסיור הביאה למעצר החשוד, ומנעה תוצאה חמורה יותר". ביתם של שמעון ושרה/ערן גילווארג

"אני ואשתי שרה ישנו במיטה, שמעתי רעשים קטנים, בהתחלה חשבתי שזה חתול", שחזר שמעון את האירועים, "כשהבנתי שמשהו לא בסדר יצאתי מחדר השינה לפרוזדור, ולפתע ראיתי אותו והבנתי שזה פורץ". הוא סיפר כי שם חלוק על ראשו של הפורץ והחל להיאבק בו. "היו לו בידיים שני מחשבים ניידים שהוא לקח ובקבוק אלכוהול", הוסיף.

בשלב זה, סיפר שמעון, "הבקבוק נשבר, ושנינו החלקנו על האלכוהול. התחלנו להיאבק על הרצפה". "אשתי שרה התעוררה מהרעש ויצאה אלינו", הוסיף, "אמרתי לה, 'שרה, תזמיני משטרה'. אשתי הגיבורה לקחה את חגורת החלוק שלי, בשביל לקשור את הפורץ. הוא זרק עליי קומקום מזכוכית, וגם קערה של מיקסר על הראש, ועשה לי חתכים בראש ובפנים. אבל שרה לקחה את חגורת החלוק שלי, חנקה אותו בצוואר ואני המשכתי עם זה - רק אז הוא נכנע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שרה הוסיפה: "הוא בעט בנו ונתן לי אגרופים בפנים. לא פחדתי. הפורץ התחיל לצעוק, 'תשחררו אותי! אני נחנק'. אני לא ויתרתי. נלחמתי ביחד עם שמעון כדי להגן על עצמנו. למי יש זמן לחשוב ברגע כזה?". "שמעון קצת יותר רחמן ממני, רציתי להכניע אותו", אמרה.

שמעון סיכם את האירוע: "לא פחדתי, פעלתי בשיקול דעת. אם הוא היה חמוש בסכין לא הייתי תוקף אותו. אני לא רגיל להיאבק, אני רגיל לפתור דברים בדרכי שלום". עם זאת, חשוב לו להדגיש: "שרה היא הגיבורה האמיתית כאן. בלעדיה, אני לא יודע איפה זה היה נגמר. היא אפילו הורידה לו את המכנסיים כדי שלא יברח, כמו שהיא ראתה בסרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully