וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 66 נאשם שפצע את שכנו האריתראי וקרא לו "זבל"

אחיקם משה דוד

23.4.2014 / 10:50

על פי האישום, תושב עפולה חדר למרפסת שכנו וחבט בדלת הכניסה. כשפתח לו את הדלת, תקף אותו בבקבוק זכוכית וגרם לחתכים בראשו. על השוטרים שהוזעקו לזירה איים: "אהרוג אתכם"

היום השני לשביתת מבקשי המקלט שצועדים מגן לוינסקי למספר שגרירויות. דצמבר 2013. דרור עינב
שכנו זרק לעברו בקבוק זכוכית ומוט ברזל/דרור עינב

האלימות נגד זרים מתפשטת גם לצפון: כתב אישום הוגש לאחרונה נגד תושב עפולה בן 66, שנטען כי פלש לדירתו של נתין אריתראי, הכה אותו בבקבוק זכוכית ובמוט ברזל וגידף אותו בקללות גזעניות.

האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות בשכונת גבעת המורה בעפולה. מכתב האישום, שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בנצרת, עולה כי החשוד, שהתגורר בדירה הממוקמת מול מרפסת ביתו של הנתין האריתראי, חדר דרכה לביתו, כשהוא מגדף אותו בקללות גזעניות וקורא לו "כושי זבל".

מכתב האישום עולה עוד כי האיש חבט בדלת המרפסת של הנתין האריתראי, שלאחר מספר דקות פתח את הדלת. אז, הוא זרק בקבוק זכוכית לעבר שכנו האריתראי וגרם לו לחתך עמוק בראשו. כשניסה לברוח האריתראי מנחת זרועו שכנו, השליך החשוד מוט ברזל לעברו.

עוד בוואלה! חדשות
עמיר פרץ: "יש התקדמות בשיחות המו"מ, אלה ימים מכריעים"
בנט: שלילת אזרחות אינה מספיקה - צריך לגרש את הרוצחים
ארדן מבקש להתפטר ולסגור את המשרד להגנת העורף

שוטרי משטרת עפולה, שהוזעקו לאזור לאחר מספר דקות, מצאו את האריתראי החבול, כשהוא מצביע לעבר שכנו כמי שגרם לו לפציעה. על פי כתב האישום, השכן האלים איים גם על השוטרים ואמר: "אל תתקרבו אליי, אני אהרוג אתכם".

חרף האיומים, הצליחו השוטרים לעצור את התוקף והביאו אותו לאחר מספר ימים לעימות עם שכנו האריתראי, במהלכו המשיך בקללות וגידופים גזעניים ואמר לשכנו האריתראי: "אתה לא תגור שם יותר". כאמור, נגד התוקף הוגש כתב אישום במסגרתו הואשם באיומים, גרימת פציעה והסגת גבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully