וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת המזכירה המיתולוגית של ראשי הממשלה חשודה בדקירה

20.4.2014 / 16:15

מיטל דנון, בתה של מרית דנון - מזכירתם האישית של שמיר, רבין ושרון, נעצרה בחשד שדקרה את בת זוגה לשעבר ופצעה אותה בינוני-קשה. המקרה נחשף בעקבות פניית וואלה! חדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה נעצרה ותובא להארכת מעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם מילאה תפקיד רגיש במשרד ראש הממשלה - הבת חשודה בתקיפה בנסיבות מחמירות: מיטל דנון, בתה של מרית דנון - המזכירה המיתולוגית של ראשי ממשלות העבר, נעצרה ביום חמישי שעבר בחשד שדקרה את חברתה. פרטי המקרה נחשפו בעקבות פנייה של וואלה! חדשות, לאחר שהמשטרה נמנעה מלפרסם פרטים על נסיבות המקרה. דנון הבת תובא מחר (שני) לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום תל אביב.

ביום חמישי שעבר נעצרה דנון הבת, בת 30 תושבת תל אביב, בחשד שבמהלך ריב שפרץ בינה לבין בת זוגה לשעבר דקרה אותה כמה פעמים בגופה, בדירה ברחוב בן עטר בדרום העיר. הצעירה שנדקרה פונתה במצב בינוני עד קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא סובלת מחבלות חמורות בכבד ובטחול. יום למחרת, בשישי, היא הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב ובמוצאי החג תובא שוב לבית המשפט.

אמה של החשודה, מרית דנון, הייתה דמות מפתח במסדרונות הכנסת לאורך השנים. במשך כ-25 שנים היא עבדה כמזכירה במשרד ראש הממשלה, הם 13 שנים כמזכירה האישית של יצחק שמיר, יצחק רבין, שמעון פרס, אהוד ברק ואריאל שרון. במסגרת תפקידה הרגיש היא כתבה את הפרוטוקולים הכי סודיים של מדינת ישראל. גורם המעורה בפרטי המקרה אמר כי במהלך עבודתה נחשפה האם דנון לחלק מהסודות הכמוסים ביותר של מדינת ישראל. לפי שעה לא ברור אם זו הסיבה לכך שלמרות חומרת העבירה, העדיפה המשטרה להסתיר מהציבור את דבר מעצרה של הבת.

מרית דנון סירבה להגיב לידיעה.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
חשד: היכה למוות את שותפו כי ראה צואה ליד מיטתו
צ'רלי אבוטבול הובא למנוחות: "לא ייתכן שהתאבד"
מחדל ההוסטל: גברים מכים חוזרים הביתה ללא טיפול

השתתפה בהכנת הידיעה: דנה ירקצי

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully