וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזל שהילדה שמעה בשירותים שהבנות מתכננות לרצוח אותה"

14.4.2014 / 0:00

בעודו מנסה לנחם את בתו, אביה של בת ה-12 ממרכז הארץ, שארבע מחברותיה הואשמו בכך שתכננו לרצוח אותה, קורא להורים בארץ "לשים לב": "יכול להיות שהיינו עכשיו במקום אחר"

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
"היא בטראומה, היא לא מבינה את גודל האירוע"/ShutterStock

"אני מעבר למזועזע. זה פשוט לא נתפס שילדות בגיל 12 יתכננו לפרטי פרטים את הרצח של החברה שלהן. איפה זה נשמע ונתפס בעולם?" - כך אמר אתמול (ראשון) א', אביה של הנערה בת ה-12 מהמרכז שהייתה יעד לרצח מצד ארבע מחברותיה לכיתה. "הסיפור הזה צריך לגרום לכולנו לשים יותר לב למה שקורה עם הילדים, אם זו מערכת החינוך או ההורים בבית".

"אנחנו צריכים לפקח יותר ולהיות קשובים למה שקורה עם הילדים", הוסיף. "הילדה שלי לחוצה, היא בטראומה, היא לא מבינה את גודל האירוע. אין לי ספק שאם היא לא הייתה בתא השירותים מקשיבה לשיחה של הבנות ומגלה שמדברים עליה, יכול להיות שהיינו עכשיו במקום אחר". לדבריו, "אני מקבל תגובות מכל הארץ של אנשים שמזועזעים מהסיפור הזה. אנשים לא מבינים איך ילדות בנות 12 מתכננות רצח לפרטי פרטים עם החלפת בגדים, שימוש בכפפות, הצטיידות בסכינים. לאן הגענו?".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד מצמרר: תקפו ושדדו צעיר הלוקה בשכלו באשדוד
מרפאת רופא דרוזי ביקנעם הושחתה על רקע לאומני
העמותות החרדיות שמקבלות את הכסף שמיועד לנזקקים

האישום: תכננו להובילה לחורשה - ולרצוח אותה

ארבע הנערות, תלמידות כיתה ו' בבית ספר במרכז הארץ, הואשמו אתמול בבוקר בבית משפט השלום לנוער בתל אביב כי קשרו קשר לרצוח את חברתן לכיתה, ותכננו את המעשה לפרטי פרטים. לפי כתב האישום, הארבע תכננו להוביל את חברתן לחורשה הסמוכה לבית הספר, ושם לדקור אותה ואז לקבור אותה בבור שהכינו מבעוד מועד ולאחר מכן להחליף את הבגדים על מנת להעלים ראיות. כל זאת, בשל חשדה של אחת מהן כי הנערה קיללה את אחותה.

באשר למניע לרצח טען האב: "מדובר במריבה של ילדות, אבל בינינו - על מה כבר אפשר לריב בגיל 12?". לטענתו, כשהגיע אליו אחד מחוקרי המשטרה הביתה וסיפר לו על פרטי המקרה, הוא היה מזועזע. מאוחר יותר הוא שמע את הדברים מפיה של בתו שסיפרה לו אותם "בדרך שלה". "מאז האירוע אנחנו עוטפים אותה בכפפות של משי. מנסים להוריד ממנה את הטראומה עד כמה שאפשר", אמר האב.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully