וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש תקשורת נעצר בחשד שקיים יחסי מין עם בת 15

11.4.2014 / 19:36

האיש בן ה-37, שזהותו אסורה לפרסום, נעצר בעקבות תלונה שהוגשה נגדו ונחשד בבעילה אסורה בהסכמה. הנערה הודתה שקיימה איתו יחסים מיוזמתה. מעצרו הוארך עד יום שני

איש תקשורת בן 37 נעצר היום (שישי) בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינה בת 15. זאת, לאחר תלונה שהוגשה נגדו במשטרת לב תל אביב. החוקרים גבו עדות מהנערה, שסיפרה כי הכירה את האיש באינטרנט. לדבריה, השיחות הובילו למפגש בו קיימו השניים יחסי מין. איש התקשורת קשר עצמו לאירוע וציין אף הוא שהמעשים היו בהסכמה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד יום שני. לבקשת סנגורו, הוצא צו איסור פרסום על שמו ופרטים העלולים להסגיר את זהותו.

זו הפעם השנייה השבוע בו מעורב איש תקשורת בפרשת מין. ביום שלישי האחרון נעצר עיתונאי בכיר בעיתון כלכלי בחשד להחזקה והפצה של חומרי פדופיליה. הוא הובא לחקירה במשרדי יחידת להב 433, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן.

עוד בוואלה! חדשות:
אוטובוס אגד התלקח בזמן נסיעה: "כולו נשרף ב-3 דקות"
מסתמן: התיק נגד השר שלום ייסגר בתחילת השבוע
בכיר באופוזיציה הסורית: "ישראל היא הסיכוי שלנו"

עובדים בכלי התקשורת שבו הוא מועסק סיפרו השבוע לוואלה! ברנז'ה כי הוא הגיע בבוקר למערכת מלווה בחוקרי המשטרה, ואלה החרימו את המחשב ממנו עבד במערכת. למקום הוא הגיע לאחר שבוצע חיפוש בביתו, וגם שם נתפסו מחשבים שעל פי החשד שימשו לביצוע העבירה. בגוף התקשורת שבו הוא מועסק סרבו להגיב. במשטרת ישראל אמרו כי "בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט בנוגע להמשך הטיפול בעניינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully