וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך לכדו השוטרים את הגנב שניסה לדרוס אותם

11.4.2014 / 9:34

בלשי תחנת באר שבע הבחינו בנער שמנסה לפרוץ לרכב. כשניסו לעוצרו, הגיח לפתע רכב נוסף - שניסה לדרוס אותם ונמלט. לרוע מזלו של הנהג, אחד הבלשים זיהה אותו, וסייע באיתורו

אילוסטרציה. ShutterStock
"המשטרה תנהג באפס סובלנות כלפי האלימות והבריונות"/ShutterStock

בלשי תחנת באר שבע, שהיו ביום רביעי האחרון בפעילות יזומה באחד מהמרכזים המסחריים בעיר, הבחינו לפתע בצעיר שמנסה לפרוץ לתוך כלי רכב שחנה במקום. השוטרים מיהרו לזנק לעברו במטרה למנוע את הגניבה, אך לפתע הגיח לאזור כלי רכב נוסף, שככל הנראה חנה סמוך למקום בו הפורץ ניסה לבצע את זממו, וניסה לדרוס את השוטרים. באורח נס אף אחד מהשוטרים לא נפגע באירוע.

בניסיון לשים את היד על החשוד בדריסה, ירה באוויר אחד הבלשים כדי שהנהג שנמלט יעצור, אך הוא המשיך בנסיעה מהירה ונעלם מהמקום. לרוע מזלו של הצעיר, למרות השניות המעטות במסגרתן התרחש האירוע, זיהה אותו אחד הבלשים מן העבר. השוטר העביר את פרטיו בקשר המשטרתי, ומיד החלו חיפושים נרחבים אחריו.

בינתיים, עצרה המשטרה את חברו, נער בן 17 מהיישוב שגב שלום, בחשד לניסיון פריצה לכלי הרכב. לאחר חקירתו התברר כי כלל אין ברשותו רישיון נהיגה. לאחר חיפושים נרחבים נמצא אתמול (חמישי) הצעיר שנהג בכלי הרכב הנמלט, כשהוא מסתתר במרתף בית ביישוב הדרומי. לאחר חקירה ראשונית הסתבר כי גם לו אין רישיון נהיגה. "המשטרה תנהג באפס סובלנות כלפי האלימות והבריונות בה נהג הבחור ושאך בנס לא גרמה לפגיעה בשוטר", אמר מפקד תחנת באר שבע, ניצב-משנה משה איבגי.

עוד חדשות מהארץ:
בעקבות האלימות: פלוגת לוחמי מג"ב הוצבה ביצהר
חיילים חרדים לא קיבלו משכורת: "אין כסף לפסח"
מחדל בצה"ל: קצין הודה שחיבר את הנייד למערכת מסווגת

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully