וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח את חברו לאחר שלווה ממנו 300 אלף שקל"

10.4.2014 / 15:10

תושב תל אביב מואשם כי ביום בו היה אמור להחזיר הלוואה, רצח את המלווה וניסה להסוות זאת באמצעות זיוף תאונת דרכים והשארת הגופה בשדה פתוח בחולון. בנוסף ניסה לשבש הליכים

המשטרה מעריכה: איש השוק האפור שנעדר - נרצח. יוסי ציפקיס
לפי כתב האישום, שמיל גרר את הגופה בשדה והחביא אותה. החיפושים בזירת הרצח/יוסי ציפקיס

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ארז שמיל, תושב העיר בן 40, בגין רצח מאיר לוי ושיבוש מהלכי משפט. לפי כתב האישום, שמיל לווה מהנרצח, עמו היה בקשר חברי, 300 אלף שקלים, ולפני כחודש, בתאריך בו היה אמור לפרוע את החוב, יצאו השניים ממשרד בבית העלמין בחולון כשהם בגילופין, ונסעו יחד כשעתיים. שמיל, אשר החזיק באקדח שלא כדין, החליט לפי האישום לנצל את המצב ולירות בלוי, על רקע החוב.

בשלב מסוים בנסיעה תפס שמיל את עמדת הנהג, על מנת להוביל את לוי למקום בו לכאורה מימש את כוונת הרצח. סמוך לשעה 1 בלילה, התנגש בחומת בניין בבת ים. כתוצאה מהתאונה, ניזוק כלי הרכב במידה משמעותית והשניים נפגעו. בהמשך, נמלט שמיל בנסיעה במהירות גבוהה אל שדה פתוח סמוך לחולון, שם ירה בראשו של לוי קליע אחד אשר הביא למותו.

עוד בוואלה! חדשות:
"דיברת לא יפה": שיחת הווטסאפ שהובילה לדקירת בן ה-14
אישום נגד "הסנדק": איים עם כלבי תקיפה וסחט מיליונים
משה פרץ: "הודיתי בחקירה כי איימו לעצור את אמא שלי"

לאחר מכן, שמיל גרר את גופת הנרצח בשדה לאורך כ-20 מטרים, והחביא אותה. כמו כן, נטל שעון "רולקס" וטבעת מגופתו של לוי, כמו גם מכשיר טלפון נייד, וזאת במטרה כביכול ליצור מצג שווא, כאילו המנוח נשדד ונהרג באופן אקראי.

בהמשך אף יצא שמיל במכונית לכיוון יפו, על מנת להעביר אותה לאזור אחר, לשם הסוואת המעשה. עם זאת, בשל מצבו של כלי הרכב לאחר התאונה, לא היה ניתן להמשיך בנסיעה, ושמיל נטש אותו ביפו.

כיממה לאחר שנעלם, דיווחו בני משפחתו של לוי למשטרה על היעדרותו. משטרת מרחב אילון פתחה בחיפושים וביצעה פעולות חקירה על מנת להביא לאיתורו. איכון הטלפון הנייד אפשר לחוקרים לשרטט את נתיב הנסיעה של לוי ושמיל מאולם השמחות ועד לחניון אגד בחולון על גבול ראשון לציון, שם נותק מכשיר הטלפון של לוי. במהלך החקירה, אותרה מכוניתו של לוי חונה ברחוב ביפו, כשניכר עליה שעברה תאונה קשה, כריות האוויר נפתחו וכתמי דם נמצאו בתוך כלי הרכב.

לפי אישום נוסף, בעת שהיה עצור לצורך חקירתו, שוחח שמיל עם שותפו לתא והציע כי חבר של השותף ימסור עדות שקרית בחקירת המשטרה, לפיה ראה את שמיל בטיילת העיר בת-ים בשעת הרצח. הפרקליטות, שמיוצגת על ידי עו"ד אסף שביט, ביקשה להשאיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully