וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטחים הישראלים שתקפו פקיד הגירה בהודו ייחקרו

10.4.2014 / 4:09

משרד החוץ החליט להחזיר לארץ את שלושת המאבטחים בעקבות התקרית שבה תקפו פקיד הגירה בנמל התעופה בניו דלהי כיוון שעוכבו בתור למטוס. "ברור שיש אי שביעות רצון מהתנהלותם"

נמל התעופה על שם אינדירה גנדי – ניו דלהי. הודו. AP
מאבטחים בנמל התעופה על שם אינדירה גנדי בניו דלהי/AP

חקירה בעקבות התקרית המביכה: משרד החוץ החליט להחזיר לישראל את שלושת המאבטחים הישראלים שחשודים כי תקפו בשבת האחרונה קצין ממשטרת ההגירה בנמל התעופה של ניו דלהי, כיוון שעוכבו בתור לעלייה למטוס. ההחלטה התקבלה על מנת להרגיע את הביקורת הרבה שעוררה התקרית בהודו, וכן כדי לחקור באופן מקיף את נסיבות המקרה. דובר שגרירות ישראל בהודו אמר לכלי תקשורת בהודו כי השגרירות "מתחרטת" על התקרית וציין כי ישראל והודו בוחנות יחדיו את פרטי האירוע. "ברור שיש חוסר שביעות רצון מהתנהלות המאבטחים", אמר אתמול (רביעי) לוואלה! חדשות גורם במשרד החוץ.

בעיתונות ההודית דווח כי התקרית אירעה לאחר ששלושת המאבטחים הישראלים התרגזו על עיכוב בבידוק הדרכונים שלהם, שבעקבותיו הם חששו כי יפספסו את הטיסה שלהם לקטמנדו, בירת נפאל. הם פנו בטענות לפקיד ההגירה המקומי, ובמהרה התפתח ויכוח בין הצדדים, שגלש לאלימות. על פי הדיווחים, אחד הישראלים סטר לפקיד הגירה הודי לעיני שאר העומדים בתור. התקרית תועדה במצלמות האבטחה של נמל התעופה והועברה למשטרה המקומית.

עוד בוואלה! חדשות:
הודו: 3 מאבטחים ישראלים תקפו קצין משטרה בנמל התעופה
ישראל שיגרה לחלל את לוויין הריגול "אופק 10"
צפו: סיגריה אלקטרונית התפוצצה ושרפה ברמנית

המשטרה עיכבה את המאבטחים לתשאול בחשד לתקיפה ולהעלבת עובד ציבור, אך לא יכלה לעצור אותם בשל חסינותם הדיפלומטית. במשרד החוץ אישרו כי "ישראלים נושאי דרכון דיפלומטי היו מעורבים בתקרית בניו דלהי. הם שוחררו כעבור שעות ספורות מבלי שנפתח נגדם הליך כלשהו". עוד בוואלה! חדשות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully