וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: תקפו ושדדו צעיר הלוקה בשכלו באשדוד

מצלמת אבטחה שהותקנה בגינה בעיר תיעדה שלושה צעירים הנאשמים כי תקפו באכזריות את חסר הישע. הם נאשמים גם שגנבו את הטלפון הנייד שלו. לטענתם, הוא עקב אחריהם ותקף אותם

מערכת וואלה!

לבית משפט השלום באשקלון הוגש בשבוע שעבר כתב אישום נגד שלושה צעירים תושבי אשדוד, בגין תקיפה של צעיר בן 24 הלוקה בשכלו במהלך ויכוח בחודש שעבר. מצלמות אבטחה המותקנות בעיר תיעדו את השלושה, שתי צעירות בנות 20 ו-21 וצעיר בן 21, שתקפו אותו גם בזמן ששכב על הקרקע מבלי שהוא יכול להתגונן. מכתב האישום עולה כי השלושה לא הסתפקו רק בהכאתו, אלא גם גנבו את הטלפון הנייד שלו.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים, בעת ששתי הצעירות צעדו בשעת לילה לבית חברתן באשדוד, הן פגשו את הצעיר, והוא פנה אליהן. בין השלושה פרץ ויכוח, ובמהלכו תקפו השתיים את הצעיר. לאחר שנמלטו מהמקום, הן הזעיקו קרוב משפחה של אחת מהן, והוא תועד במצלמת האבטחה בועט בצעיר בכל חלקי גופו כשהוא שרוע על הקרקע.

עוד בוואלה! חדשות:
527 מורים ותלמידים חשודים באונס אכזרי בשירותים
בשל כישלון המו”מ: בנט מציע לספח גושי התיישבות
תלמיד במסע דקירות בתיכון בארה”ב: 20 נפצעו
מיהו איש המסתורין שנקשר, סומם ואיבד את זכרונו?

תיעוד: צעירים תוקפים אדם הלוקה בשכלו.
לא יכול היה להתגונן. הצעיר מותקף על ידי הצעירות

על פי כתב האישום, השלושה לא הסתפקו בכך, וכעבור זמן קצר שבו אל המקום ותקפו אותו שוב. המותקף, שסבל מחבלות בפניו ובבטנו ושפתו נחתכה, פונה לקבלת טיפול רפואי. שוטרי מחלק התשאול במשטרת אשדוד עצרו את הצעירות וכן את קרוב המשפחה. בחקירה טענו כי הצעיר הלוקה בנפשו עקב אחריהן ותקף אותן.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עוד במהדורה:

עסקת פולארד - האם הקואליציה של נתניהו בסכנה? אחרי הפיצוץ במשא ומתן, עסקת פולארד חוזרת לסדר היום. יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מאיים לפרוש מהממשלה. מה הסיכוי שישראל תלך לבחירות שנה וחצי אחרי הקמת הממשלה, ומה הסיכוי שלבני ולפיד יפרשו במקרה של פיצוץ המשא ומתן?

ערב ליל הסדר: הזדמנות טובה לנצל את היממה האחרונה לניקיונות יסודיים, להפטר מכל מה שמיותר ולסגור פינות. מי חייב תספורת, למי כדאי להיפרד מבן הזוג ומי צריך לאוורר את ארון השלדים? מהדורת וואלה! חדשות עושה סדר.

עשר המכות - גרסת הסלבס: פרויקט מיוחד של וואלה! סלבס לפסח מספר על המכות שמקשות על חייהם של המפורסמים - מהתמכרות לניקיון, דרך אוסף נעלים שעולה על גדותיו ועד לחיבה יתרה ומעיקה למים. אדם סרור, עורך וואלה! סלבס, מביא טעימה מהפרוייקט לחג: אלבום מכות מצולם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית. מחר ערב ליל הסדר- עלייה קלה בטמפרטורות, בשלישי בחג- התחממות נוספת וחם מהרגיל בעונה. בלילה ייתכן גשם מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully