וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסרטון המזעזע: נעצר בן 12 שהתעלל בחמור

9.4.2014 / 15:58

פרסום בדף הפייסבוק של "תנו לחיות לחיות" עורר סערה ברשת, והעלה חשד להתעללות חמורה בבעלי חיים. חוקרי משטרת כפר סבא איתרו את המצולמים, תושב הוד השרון בן 43 ונער בן 12

צילום: צילום חובבים, עריכה: יאיר דניאל

תושב הוד השרון בן 43 ונער בן 12 נעצרו היום (רביעי) בעקבות הסערה שעורר סרטון שפורסם בפייסבוק, בו הם נראים - לפי החשד - מתעללים בחמור. הפרשה החלה לפני מספר ימים, כאשר סרטון קצר בו נראים כמה אנשים המתעללים בחמור שהיה רתום לעגלה פורסם בדף הפייסבוק של "תנו לחיות לחיות".

אנשי העמותה הגישו תלונה במשטרת כפר סבא, ובעקבות כך נפתחה חקירה, אשר במהלכה הצליחו החוקרים לאתר את המצולמים בסרטון. בחקירתו, טען נהג הרכב כי מצא את החמור קשור לעץ בצדי הדרך, ולאחר שחשש כי החמור יידרס וייפגע בתאונת דרכים, רתם אותו לעגלתו. עם זאת, הוחלט לעצור אותו לחקירה בחשד להתעללות בבעל חיים ועבירה על חוק צער בעלי חיים.

לפני כחודש וחצי, סרטון דומה שהופץ באינטרנט וזכה במאות אלפי צפיות - עורר תגובות נזעמות מצד גולשים רבים, ובפרט מצד פעילים למען זכויותיהם של בעלי החיים. הסרטון מתעד צעיר המתעלל בסוס, הקשור בחבל לעמוד חשמל. בעודו מצחקק, הצעיר חובט בראשו של הסוס באלה, והחיה צונחת לקרקע תוך שהיא נאנקת מכאבים. הסוס נאבק לקום בחזרה על רגליו והסרטון נקטע לאחר מכן.

עוד בוואלה! חדשות:
חצי שנה אחרי פיצוץ מכוניתו: הפרקליט הבכיר מאובטח כמו שר
מדהים: ארון קבורה עתיק וטבעת מימי פרעה בצפון
אזרח למופת: עובד קבלן השיב ארנק עם 8,000 דולרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully