וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אמבולנס הורשע בביצוע מעשים מגונים במטופלת

9.4.2014 / 13:27

חובש בכיר במד"א הטריד מינית מטופלת לאחר שבת זוגה הזעיקה עבורה אמבולנס. בעקבות זאת, נמלטה המתלוננת מבלי לקבל טיפול. "לאורך העימות, מבטו של הנאשם היה מושפל"

אמבולנס של מגן דוד אדום, דצמבר 2011. דרור עינב
טען כי מניע כספי עומד מאחורי התביעה. השופטת: "לא מתקבל על הדעת"/דרור עינב

חנוך גמליאלי, נהג אמבולנס וחובש בכיר במגן דוד אדום, הורשע היום (רביעי) במעשה מגונה במטופלת, בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בראשון לציון. על פי כתב האישום, גמליאלי, תושב אשדוד, ביצע במתלוננת מעשים מגונים לאחר שהזעיקה אמבולנס לטיפול בבת זוגה. בעקבות מעשיו של גמליאלי, נמלטה המתלוננת מבלי לקבל טיפול רפואי. לאחר המקרה פוטר גמליאלי מעבודתו.

בדצמבר 2012 חזרו המתלוננת ובת זוגה מבילוי, וכמה דקות לאחר הגעתן לדירתן, מצאה בת הזוג את המתלוננת שרועה לאחר שאיבדה את הכרתה. בשלב זה היא התקשרה למוקד מד"א, וכעבור כמה דקות הגיע לדירה גמליאלי ונהג אמבולנס נוסף. הצוות החליט לפנות את הפצועה לבית החולים אסף הרופא בצריפין.

עוד בוואלה! חדשות:
לקראת פיצוץ: חבילת הסנקציות של מערכת הביטחון נגד הרשות
19 שנות מאסר לזר שאנס ושדד נכה בדרום תל אביב
"חייזר גזעני מהחלל": הבארבי האנושית פותחת את הפה

בת הזוג התיישבה במושב הקדמי ליד נהג האמבולנס, בעוד המתלוננת וגמליאלי היו בחלקו האחורי של האמבולנס. במהלך הנסיעה, כשהמתלוננת הייתה במצב שבו אינה מסוגלת להגיב למעשיו, הרים גמליאלי את חולצתה, מתח את חזייתה כלפי מטה ונגע בחזה. הוא חדל לרגע ממעשיו וכיסה את המתלוננת, אך כעבור כמה דקות חזר ועשה זאת שוב. בהמשך אף הכניס גמליאלי את ידו תחת למכנסיה של המתלוננת ומישש את בטנה התחתונה במשך כמה שניות.

כשהגיע האמבולנס לבית החולים, הוכנסה המתלוננת לחדר המיון, וגמליאלי הורה לבת זוגה להסדיר עניינים בקבלה. לאחר שנותר לבדו עם המתלוננת, הוא הכניס את האלונקה שעליה שכבה לתא בחדר המיון, סגר את הווילונות והעביר אותה למיטה.

בעוד המתלוננת שוכבת על המיטה כשהיא אינה מגיבה, הרים את חולצתה וחזייתה כלפי מעלה, ונגע שוב בשדיה. בנוסף, הכניס את ידו מתחת לתחתוניה של המתלוננת ונגע באיבר מינה. בנוסף, פתח את רוכסן מכנסיו, שפשף את איבר מינו באמצעות ידה של המתלוננת. הנאשם החזיר את ידה של המתלוננת למקומה, אך כמה שניות לאחר מכן חזר על המעשה. לאחר מכן, נמלטה המתלוננת מהמקום מבלי לקבל טיפול.

גמליאלי הכחיש את כל הטענות בדבר מגע מיני וטען כי מניע כספי עומד מאחור תביעת השווא, לטענתו. השופטת איטה נחמן לא התרשמה מדבריו, וקבעה: "עדותה של המתלוננת הייתה עקבית, קוהרנטית, צלולה ומדויקת. אין המדובר בעדות מוגזמת והדבר אינו מתיישב כלל עם טענות הנאשם שגרס לכך שהיא מעלילה עליו. אילו היא מעלילה עליו, כטענתו, גרסתה הייתה מוגזמת יותר. היא לא הייתה מעמידה דברים על דיוקם, אלא בוחרת בדברים שיכול ויסבכו אותו יותר".

"צפיתי בעימות בין המתלוננת לנאשם", כתבה השופטת, "וראיתי כיצד לאורך כל העימות הנאשם לא הסתכל על המתלוננת ומבטו היה מושפל. זאת חרף דרישתה של המתלוננת כי יסתכל לה בעיניים, עמדתה הנחרצת וטענותיה החמורות נגדו. המתלוננת כן הסתכלה על הנאשם, היו רגעים בהם הייתה נסערת רגשית ובכתה עת תיארה את מעשיו".

נחמן הוסיפה כי המתלוננת שללה כי מניע כספי עומד מאחורי תלונתה. "אל מול כל אלו, הנאשם לא היה נינוח ונמנע מליצור איתה כל קשר עין", הוסיפה. "באשר למניע הכספי, הוא אינו מתקבל על הדעת", סיכמה, "אם כוונתה של המתלוננת להוציא מהנאשם כספים היא לא הייתה בוחרת להתלונן נגדו, אלא אולי הייתה בוחרת בדרך אחרת כגון סחיטתו".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully