וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנות מאסר לזר שאנס ושדד נכה בדרום תל אביב

9.4.2014 / 11:39

ברהאנה אטקלטה, בן 24, פרץ לדירתה של האישה באישון לילה והחל לאיים עליה: "אני רוצה סקס. אם תגידי מילה אחת אני הורג אותך עם הסכין". שרידי די-אן-איי שלו נמצאו בזירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא בן אדם, אני משוגע, אני רוצח". אטקלטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

19 שנות מאסר נגזרו היום (רביעי) בבית משפט המחוזי בתל אביב על אזרח סודאני שהורשע בפריצה לביתה של נכה בדרום תל אביב ובאיומים עליה. על פי כתב האישום, ברהאנה אטקלטה, בן 24, פרץ בחודש יולי האחרון לדירתה של האישה באישון לילה, הצמיד סכין לצווארה ואמר לה: "אני סודאני, את יודעת מה זה סודאני? אני לא בן אדם, אני משוגע, אני רוצח, אני רצחתי שני אנשים, החלטתי לרצוח עוד שלושה אנשים ולהתאבד, והמשטרה רודפת אחריי".

המתלוננת ניסתה להציע לו כסף כדי שלא יפגע בה, אולם הוא המשיך לתקוף אותה, איים עליה עם הסכין, ואמר: "אני רוצה סקס. אם תגידי מילה אחת אני הורג אותך עם הסכין". לאחר מכן גרר הנאשם את האישה לחדר השינה, ביצע בה שורת עבירות מין, גנב ממנה מאה שקלים ונמלט מהמקום. אטקלטה עצמו תושב תל אביב, נשוי ואב לילדה.

עוד בוואלה! חדשות:
לקראת פיצוץ: הסנקציות של מערכת הביטחון נגד הרשות
שלושה נפצעו קשה בהצתת מועדון קלפים ברמלה, 3 נעצרו
אוקראינה: "פרו-רוסים מחזיקים בבני ערובה במזרח"

הפרקליטות, אשר יוצגה על ידי עו"ד גלי חצב, סיפרה כי בזירה נמצאו שרידי די-אן-איי וטביעות אצבע שלו. "המשיב ביצע את העבירות לכאורה תוך נקיטת אלימות, איומים, הטלת אימה ושימוש בנשק וקל ותוך ניצול אכזרי של נכותה של המתלוננת", נכתב בבקשת המעצר בחודש יולי.

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונת האישה במשטרת מחוז תל אביב. האישה נלקחה לבדיקות רפואיות בבית החולים וולפסון שבחולון, ונלקחו ממנה דגימות די-אן-איי. הדגימות תאמו לדי-אן-איי של אטקלטה, שנעצר בעבר בחשד לביצוע מעשים מגונים.

באישום נוסף, במרץ האחרון, פגש אטקלטה במתלוננת נוספת, בעת שהמתינה בסמוך לבית מגוריה בתל אביב. הוא ניסה לשוחח עמה ודיבר אליה בגסות, ולאחר מכן השליך אבן לעברה. כשהמתלוננת פתחה במנוסה, נטל קרש גדול והחל לרדוף אחריה. בהמשך, הכה אטקלטה באמצעות הקרש על שער ברזל שהיה סמוך למקום בו עמדה.

הוא הורשע בהתפרצות, כוונה לבצע פשע, אונס ומעשה סדום באיומי נשק קר בנסיבות מחמירות. כמו כן, הוא הורשע בביצוע מעשה מגונה בנסיבות מחמירות ובשוד המתלוננת, וכן הדחה בנסיבות מחמירות כשניסה למנוע מהמתלוננת להתלונן נגדו. באישום השני הורשע בניסיון תקיפה, איומים והטרדה מינית.

בדיון בבית המשפט טען אטקלטה כי לא ביצע את המעשים שבהם הורשע, למעט ההתפרצות ונטילת הכסף. הוא הוסיף כי הוא מצר על כך שנכנס לביתה של המתלוננת הראשונה ולקח את כספה, ותירץ את התנהגותו בכך שהיה נתון במצב קשה ולחוץ לאחר שפוטר מעבודתו. בסוף דבריו ביקש הנאשם את רחמי בית המשפט והביע את רצונו להמשיך בחייו עם אשתו ועם בתו הקטנה.

18 שנים נגזרו עליו בגין עבירות האונס, ושנה נוספת על עבירות האישום השני. השופטים נימקו זאת בכך שכל המעשים נעשו בנסיבות מחמירות של איומים בסכין ושימוש באלימות. "לכל אחת מהעבירות על פי חוק העונשין שנות מאסר ארוכות בצדן, המצטברות יחדיו לעשרות שנות מאסר. כל העת, לאורך הדקות הארוכות של האירוע, שרויה הייתה המתלוננת תחת עננת הפחד והבעתה מפני רציחתה על ידי הנאשם – כל אלה מותחים את מתחם הענישה ההולם את מעשי הנאשם כלפי מעלה", כך קבעו השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully