וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שולה זקן: פרקליטה לשעבר יזומן למשטרה

עו"ד מיכה פטמן, שייצג בעבר את מזכירתו לשעבר של אהוד אולמרט, יזומן במסגרת חקירת החשד לשיבוש הליכי משפט מצד ראש הממשלה לשעבר. אולמרט צפוי להיחקר בתחילת השבוע

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

עורך דין מיכה פטמן, שייצג בעבר את שולה זקן, יזומן על ידי המשטרה למסירת עדות או לחקירה תחת אזהרה. זאת, במסגרת חקירתה של ראשת לשכתו לשעבר של אולמרט במשטרה, בחשד לשיבוש הליכי משפט מצד אולמרט – כך נודע היום (שבת) לוואלה! חדשות. לא נמסרה תגובה מטעם עו"ד פטמן לידיעה. דניאל אברמס, איש עסקים יהודי-אמריקני המקורב לאולמרט, יזומן אף הוא על ידי המשטרה. אברמס מתגורר בארצות הברית ולא ברור אם אכן יגיע לישראל.

בשנת 2009 העביר אברמס 50 אלף דולרים, שהופקדו בחשבון הבנק של בנה של זקן. בעדותו בבית המשפט אישר אולמרט כי סייע במימון הוצאות ההגנה המשפטית של זקן במהלך משפט שהתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים באמצעות המיליארדר היהודי. כשנשאל על כך בבית המשפט, השיב אולמרט: "הבחורה נותרה כמעט ללא דבר כדי לממן את ההוצאות המשפטיות שלה, היא עובדת איתי 40 שנה, מה חשבת, שאני אפקיר אותה?". עו"ד פטמן ייצג את זקן באותה תקופה.

עוד בוואלה! חדשות:
"אופטימיים לגבי הסיכוי שנמצאה הקופסה השחורה"
החשוד בתקיפת אחותו: אסיר לשעבר עם עבירות אלימות
בהלת האבולה: מטוס עוכב בצרפת, קרבן בליבריה

עורך דין מיכה פטמן, מייצג את אהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים, ינואר 2011. עומר מירון
יזומן למשטרה. עורך דין מיכה פטמן/עומר מירון

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, אשר הרשיע את אולמרט בפרשת הולילנד, התייחס בהכרעת הדין למימון הוצאות ההגנה המשפטית של זקן, וכתב: "המימון של דניאל אברמס למשפטה של שולה זקן בבית המשפט המחוזי בירושלים נשא פירות: היא שתקה ושילמה מחיר בבית המשפט בירושלים". ככל הנראה, דבריה של זקן בחקירתה שופכים אור חדש על פעולות המעורבים בפרשה, והופכים אותן מ"סיוע במימון ההגנה המשפטית" ל"דמי שתיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אקירוב: זקן שיווקה חבילות נופש עבורי

אתמול נודע כי עורך דין נבות תל צור, פרקליטו לשעבר של אולמרט אשר הורשע אף הוא בקבלת שוחד בפרשת הולילנד, ייחקר תחת אזהרה במסגרת הפרשה. איש העסקים אלפרד אקירוב, המקורב לאולמרט, יזומן אף הוא לשם מתן עדות בפרשה.

במשטרה סבורים כי אקירוב העביר את הכסף לזקן בתמורה לשתיקתה בחקירות בפרשיות השונות שבהן היה אולמרט היה מעורב. על פי גרסתו של אקירוב, ראש הממשלה לשעבר אכן הכיר בינו לבין זקן, אך הוא העסיק אותה בעסקיו תמורת משכורת חודשית לבקשת אולמרט. תפקידה, לפי גרסה זו, היה לשווק חבילות נופש לבתי המלון שבבעלות אקירוב בירושלים, ולאחר כמה חודשים היא סיימה את עבודתה. החשד לגבי עו"ד תל צור הוא ניסיון להניא את זקן מלחתום על הסדר טיעון עם המשטרה.

שולה זקן ואהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי, ירושלים.. AP
"חשבת שאני אפקיר אותה?". אהוד אולמרט ושולה זקן/AP

הקשר בין איש העסקים היהודי-אמריקני לאולמרט הוא רב שנים. בעבר אמר אברמס כי "אולמרט הוא אחד מראשי הממשלה הישרים וההגונים שהיו לישראל". בעבר הוא נחקר בחשד שהעביר כספים לאולמרט לצרכי בחירות תוך שימוש בבית ברחוב כ"ט בנובמבר שהיה בבעלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully